Fitness Seller

Cedric McMillan 1 Day Before 2008 Jr USA!!!!

Robins

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
[Link niet meer beschikbaar]

Palumbo had gister op Nobullradio nog eventjes over deze gast. Kerel ziet er awesome uit. Genetics all the way. Kijken wat de toekomst brengt voor deze man.

De nieuwe Flex Wheeler?:).

Lijkt me ook een aardige gozer, leuke doelen! :)

Goeie fysiek....alleen hijs al 30. Moet wel gaan opschieten wil hij nog heel ver komen.

Eerste stap zou een goed sponsor contract voor hem zijn

Hij heeft wel goeie benen er onder zitten

Super rug maar "al" 30.

Nette fysiek, verhoudingen goed!

ziet der idd goed uit, beetje mini Flex Wheeler idd:D

ziet idd erg goed uit! mooie verhoudingen, kan het nog ver schoppen maar zal idd eerst een sponser moeten krijgen. Verder ook een erg spontane gast

zeer goeie rug

haha wel geinig dat hij er pas zo laat achter is gekomen hoe je nou eigenlijk moet trainen en eten.

Goed fysiek!

Ja een goed fysiek maar niet dat ik denk van "holy ****" die heeft wat bijzonders. Dit is een type bodybuilder 13 in een dozijn. En dat bedoel ik niet verkeerd maar valt gewoon niet op!

30 jaar en juniors?

• Topic Starter Topic Starter
DSC_8527_MXUHSUDBDH.jpg

index.php?action=dlattach;topic=215947.jpg

Lijkt wel een beetje op ronnie coleman vind ik. Alleen hij zal het niet meer ver schoppen aangezien hij 30 jaar is.. als hij nou 20 was geweest was het een ander verhaal :D.

Vond het ook vreemd dat hij gezien zijn leeftijd nog meedeed aan de juniors.

Inderdaad jammer dat hij al zo 'oud' is had ook een andere voorstelling bij een junior, Wolf is nog maar 29 en hij is toch al een stuk verder.

Of hij valt op jeugdige types ziets als mark w :D srry kon het niet laten

hij is 30jaar maar kan binnen een kleine 10jaar toch heel wat verbeteren met de juiste begeleiding.

Terug
Naar boven