AndroidHealthClinic

Cedric McMillan 1 Day Before 2008 Jr USA!!!!

Mooie rug vooral !

Ik vind hem nog niet heel bijzonder, maar ik zou graag voor zo'n fysiek tekenen als ik 30 ben (of 20, 40 etc).

Hij houdt nog wel vocht vast op de foto's, ben benieuwd hoe hij ripped is!

mooie rug en nette fysiek, maar imo niet echt iets heel bijzonders, maar ja wie weet wat de juiste begeleiding en de nodige IU's GH zullen doen ;)

Cedric McMillan After Winning 2008 NPC Jr USA

[Link niet meer beschikbaar]

is ie misschien 13 dan?in Amerika lijken alle mensen een stuk ouder.....
:D

Prachtig fysiek, mooie borst. Ook mooi dat hij de 60' en 70' terug wilt brengen, is ook wel aan zijn fysiek te zien. Mooi klassiek fysiek.

index.php?action=dlattach;topic=215947.jpg

Nice back...niet helemaal symmetrisch maar very nice!!

Inderdaad netjes vooral die benen:D

ziet er verder goed uit.. mooi fysiek ook :D

vet die ouwe poses erin

Vind 'm wel een sympathieke gozer, afgaande op dat intervieuw filmpje met MD!

en idd wat een vette rugggg :eek:

Ja een goed fysiek maar niet dat ik denk van "holy ****" die heeft wat bijzonders. Dit is een type bodybuilder 13 in een dozijn. En dat bedoel ik niet verkeerd maar valt gewoon niet op!

Ik snap wat je bedoelt, maar das beter dan dat de mensen zeggen hij moet werken aan z'n achterlopende spiergroepen. Hij heeft wel een complete fysiek vind ik, ik zou er onmiddelijk voor tekenen :D

So what, hij is 30? Oud, niet bepaald hoor. Dave Palumbo vindt zelfs dat hij met 30 jaar nog een hele carriere voor zich heeft. Als hij in 3 jaar tijd een kilo of 10 pure massa aanzet dan kan hij wel indruk gaan maken. Dan is het een echte heavy weight hoor.

Ohja, for the record Ronnie Coleman won op zijn 33 ste zijn eerste Olympia. Do I need to say more.

Terug
Naar boven