XXL Nutrition

Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba.

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
1.075
Lengte
1m90
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba
Uitgegeven: 17 augustus 2007 18:17
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2007 18:26

WILLEMSTAD - De Antillen hebben het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken ingeschakeld naar aanleiding van recente uitlatingen van de Venezolaanse president Hugo Chávez.
ANP

Dito Mendes de Gouveia, directeur van de directie buitenlandse betrekkingen van de Nederlandse Antillen heeft daarover contact met Den Haag opgenomen.

Chávez kondigde woensdag tijdens een toespraak voor het Venezolaanse parlement aan dat hij onderzoek wil laten doen naar de noordgrens van Venezuela.

Volgens de president zou alles wat zich binnen 200 zeemijl ten noorden van Venezuela bevindt bij dat land horen. De Nederlandse Antillen en Aruba liggen nog geen 40 zeemijlen ten noorden van Venezuela.

De Antilliaanse regering wil van het ministerie van Buitenlandse Zaken weten wat er naar aanleiding van de opmerkingen van Chávez moet worden ondernomen. De Antillen hebben geen eigen ministerie van Buitenlandse Zaken.

Uit de woorden van Chávez kan worden geconcludeerd dat de noordgrens van Venezuela grenst aan de Dominicaanse Republiek, Haïti en Puerto Rico.

Bron: nu.nl/algemeen | Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba

Verkopen dan maar?

:roflol:
Dit wordt oorlog
Dit is iets wat ik dus zeker in de gaten ga houden :D :D :D

storm in een glas water

Vind maar es 3 post waarin ik dat beweer?
Ik vind het intressant om te kijken welke ontwikkelingen hieruit voortvloeien, dat kan dus ook oorlog zijn :D
En dat betekent de terugtrekking van de troepen uit uruzgan he:D:D

wanneer gaan ze die dictator eens de mond snoeren?
het is haast niet te geloven dat hij zo'n meute aanhangers heeft.
allemaal arme luizen die in zijn populistische praatjes trappen tot ze uiteindelijk zullen inzien wat voor een bedoelingen hij werkelijk heeft.
dit is al een mooi voorbeeldje.

Terug
Naar boven