- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das waar ook, kwas bijna vergeten dat ie daar zatspiertje16 zei:Ok dan, fockop voor oxgene klusmier en ryu![]()
Mocht het echt zo ver komen kunnen die luie fl**kers van ons in het leger eens laten zien wat ze echt waard zijn!

.Dan verandert er toch bijna niets?delguy zei:eerst laten komen, dan allebei de eilanden platgooien en resterende soldaten gevangen nemen om ze vervolgens te doden met een nekschot
daarna asfalteren we de boel, waarna we er een gigantisch distributie-centrum opbouwen, voor zuid-amerikaanse drugs, h**ren en specerijen die dan vanuit daar naar europa verscheept worden, ook komt er dan een haven 2 keer zo groot als rotterdam
en we sturen alle n*gers daarheen als slaven om te werken

Mighty zei:

delguy zei:

XLarge zei:

Zelda zei:O, ik zou dat toch zoooo geweldig vinden he. Ons land in oorlog, fantastisch! Gebeurt er tenminste weer een keer wat, het staat garant voor wekenlang spektakel op TV, en bovendien is het goed voor het 'wij' gevoel hier, ik ben ervan overtuigd dat al die k*tmarokkaantjes het ook best tof vinden en zich wat meer Nederlander gaan voelen.
En daarna gewoon de agressor binnenvallen natuurlijk he, uit defensieve overwegingen het land plunderen tot er niets meer over is.![]()
Hertje?DBC01 zei:Oh ik zie 't al voor me. Dan loop ik wel mee in de achterhoede en annexeer het grootste kasteel en maak er een harem van, stampvol met Venezolaanse dames. Dan nog iemand om alle spinnen en torren buiten de deur te houden en klaar ben je.
Samu zei:

Zelda zei:O, ik zou dat toch zoooo geweldig vinden he. Ons land in oorlog, fantastisch! Gebeurt er tenminste weer een keer wat, het staat garant voor wekenlang spektakel op TV, en bovendien is het goed voor het 'wij' gevoel hier, ik ben ervan overtuigd dat al die k*tmarokkaantjes het ook best tof vinden en zich wat meer Nederlander gaan voelen.
En daarna gewoon de agressor binnenvallen natuurlijk he, uit defensieve overwegingen het land plunderen tot er niets meer over is.![]()

pat21 zei:Jij mag je direct gaan melden om te gaan vechten. Kijken of je het dan nog zo tof vind. Ze hebben een veel groter leger en ze zitten allemaal onder de coke dus blijven ze doorvechten met 30 gaten in hun lichaam. Allemaal Terminators daar![]()
het zijn geen Colombianen
DBC01 zei:Oh ik zie 't al voor me. Dan loop ik wel mee in de achterhoede en annexeer het grootste kasteel en maak er een harem van, stampvol met Venezolaanse dames. Dan nog iemand om alle spinnen en torren buiten de deur te houden en klaar ben je.

pat21 zei:Jij mag je direct gaan melden om te gaan vechten. Kijken of je het dan nog zo tof vind. Ze hebben een veel groter leger en ze zitten allemaal onder de coke dus blijven ze doorvechten met 30 gaten in hun lichaam. Allemaal Terminators daar![]()