Fitness Seller

Cheatdays

bodybuild88

Novice
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo besten mensen, In principe eet ik zo dat zo min mogelijk vet eet, het resultaat begin ik al te zien :) Maar hier de vraag, Soms heb je welis verjaardagfeestjes, zoals vandaag had ik er 1, had in de ochtend getraind, in de middag werd ik een beetje witjes en niet goed, en in de avond at ik 3 borden vol ( me niet uitmakend hoeveel vet erin zat) maarja hoe vaak kun je zoiets doen ?

Heeft zoiets grote impact op je sixpack ?

Een cheatday/cheatmeal tijdens het cutten is helemaal niet erg, zo lang je dit maar niet te vaak doet.
Gezien jou stats kun je best 1x per week een cheatday/cheatmeal eten.

Heeft zoiets grote impact op je sixpack.... :o

Waarom eet je zo weinig vet dan? Of bedoel je dat je zo min mogelijks transvetten eet?
Zo min mogelijk ongezonde vetten dus. Meeste vetten zijn namelijk gezond voor je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Tokkelboer Waarom eet je zo weinig vet dan? Of bedoel je dat je zo min mogelijks transvetten eet? Zo min mogelijk ongezonde vetten dus. Meeste vetten zijn namelijk gezond voor je lichaam.
Je hebt gelijk zoveel mogelijk ongezonde vetten. :)
Stefanovich Heeft zoiets grote impact op je sixpack
.... hoezo een embarrassment smiley erachter ? Is het zon domme vraag ?
Jordyvl Een cheatday/cheatmeal tijdens het cutten is helemaal niet erg, zo lang je dit maar niet te vaak doet. Gezien jou stats kun je best 1x per week een cheatday/cheatmeal eten.
Gelukkig :cool: En eten jullie weleens vlees in de ochtend?

vet maakt je niet vet ;)

Terug
Naar boven