MuscleMeat

Check beginnerskuur

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Aan t inlezen hierover en hierbij even een check. Wat ik wil gaan doen;

Week 1-10 Test-E 500mg E.W.
Week 8-11 1000iu HCG EOD/500iu ED
Week 12-15 Nolvadex 25 MG EG

Vraagjes;

- Is het nodig om Clomid en Arimidex erbij te kopen, voor als Nolva niet werkt? Hoe groot is die kans? Zou een hogere dosis Nolva dan wel helpen?

- Stel dat ik ampullen van 2500iu HCG krijg, kan ik dan switchen tussen 1000iu EOD en 500iu ED omdat dat makkelijk te verdelen is? Dan moet ik wel eerst aan ampul 2 beginnen terwijl er nog 500 in het andere potje zit, valt dat goed te bewaren in de koelkast?

Bvd

Hallo.

Aan t inlezen hierover en hierbij even een check. Wat ik wil gaan doen;

Week 1-10 Test-E 500mg E.W.
Week 8-11 1000iu HCG EOD/500iu ED
Week 12-15 Nolvadex 25 MG EG

Vraagjes;

- Is het nodig om Clomid en Arimidex erbij te kopen, voor als Nolva niet werkt? Hoe groot is die kans? Zou een hogere dosis Nolva dan wel helpen?

- Stel dat ik ampullen van 2500iu HCG krijg, kan ik dan switchen tussen 1000iu EOD en 500iu ED omdat dat makkelijk te verdelen is? Dan moet ik wel eerst aan ampul 2 beginnen terwijl er nog 500 in het andere potje zit, valt dat goed te bewaren in de koelkast?

Bvd

Waarom niet gewoon 2xper week 500 iu HCG vanaf week 1 zoals aangeraden? Is ook makkelijker doseren? Nolva doet z'n werk gewoon, als je de HCG maar correct gebruikt maakt de SERM een stuk minder uit. Ari is geen nakuurproduct.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Helemaal goed! Jouw manier zal ook werken maar de meeste zijn wel fan van iets niet te hoeven fixen als je het in 1e instantie al niet 'kapot' maakt, ofwel je ballen gewoon op formaat houden, hoef je ze ook niet terug te boosten.

Ja okee. Beter voorkomen dan genezen. Dag 1 + dag 8 injecteren, dag 3 + 6 de HCG dan neemikaan?

Terug
Naar boven