XXL Nutrition

check it out!

little n

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Ik ben van plan om binnen een paar maanden terug eentje te zetten dus kijk even mee en geef jullie commentaar,please;

week 1-4 20mg naposim/dag
week 1-10 500 mg test e
week 1-8 400 mg tren e
week 7-10 winny eod

week 12-14 nakuur met clomid en hcg en nolvadex neem ik gans de kuur en trek deze door tot de nakuur of als de gyno vermindert,wat eerst komt.

Heb ook nog proviron liggen,past dit ook nog in dit plaatje of is het zo genoeg?

Nu even nog een paar vraagjes;

-is het nodig om de test en de tren te frontloaden,heeft dit zijn voordelen?

-neem tren ipv deca durabolin,is het effect vergelijkbaar,vernam dat tren minder vocht vasthoud en iets agressiever is?

-neem winny om iets droger en harder te worden doch bij mijn laatste kuur kreeg ik wat problemen bij het wateren,laten we zeggen de waterval was wat minder:D kan ik dit wat verhelpen of de winny vervangen door iets dergelijks?

-heb steeds van int begin last van opkomende gyno neem daarom steeds nolvadex maar dat werkt op je gains dus is arimidex of luiqidex beter geschikt,werken deze minder op je gains?

Bij dit alles neem ik nog volgende vitaminen,vitamine E & B 200%,glucosamine,omega 3 & 6,zink en de nodige shakes en voeding natuurlijk.

Ben van vorige week terug goed mijn voeding in orde aan zetten en reeds een kilootje bij dat gaat dus de goede richting uit en vanaf dees kuurtje ga ik ook elke week bij de kinesiste langs om mijn ellebogen en of andere kwaaltjes te laten behandelen wat nodig is,nu nog enkel langs de dokter gaan voor het bloed en dan zijn we weer klaar.

4 middelen vind ik teveel, daarnaast wil je ook nog proviron nemen en eventueel nolva wat toch weer medicijnen zijn en zou je dus al op 6 middelen tegelijk zitten.

test/tren is echt voldoende, en proviron als t nodig zou zijn+nolva als je natuurlijk gyno krijgt. tren maakt je droger dus is winstrol overbodig imo. dbol, daar kun je dus sneller gyno van krijgen.

ik zou het zo doen:

week 1-4 dbol 30mg ed
week 1-12 test-e 500mg ew
week 1-10 tren-e 400mg ew
week 10-14 winny 50mg ed
week 1-12 b6 200mg ed
week 1-16 adex 0.5mg ed

pct beginnend 2 dagen na laatste winny shot en door laten lopen tot je weer helemaal herstelt bent.

-rodge

rodge zei:
ik zou het zo doen:

week 1-4 dbol 30mg ed
week 1-12 test-e 500mg ew
week 1-10 tren-e 400mg ew
week 10-14 winny 50mg ed
week 1-12 b6 200mg ed
week 1-16 adex 0.5mg ed

pct beginnend 2 dagen na laatste winny shot en door laten lopen tot je weer helemaal herstelt bent.

-rodge

Waarom elke dag b6 200 mg?

-neem tren ipv deca durabolin,is het effect vergelijkbaar,vernam dat tren minder vocht vasthoud en iets agressiever is?

Iemand hier ook antwoord op?

het lijkt me verstandig dat je eerst nog een paar maandjes goed eet en trained voordat je weer met kuren start..de kans dat je je pezen etc blesseerd is zo heel groot, en je geeft al aan dat je last hebt van het een en ander.. als je dan zover bent kun je dat voorbeeld wat rodge geeft aanhouden..ziet er heerlijk uit!

-is het nodig om de test en de tren te frontloaden,heeft dit zijn voordelen?

is niet echt nodig want daarvoor neem je toch dbol ;)
die ik trouwens op 30 mg zou zetten voor de eerste 4 weken fzo

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor jullie reacties,ga zeker eerst nog trainen en zien wat mijn lichaam zegt zonder de as,pas als ik pijnloos kan trainen ga ik er weer stevig tegenaan:p

Nu heb ik hier wat zitten zoeken ivm met anti oestrogenen en moet zeggen de meningen zijn zwaar verdeeld en tegensprekelijk dat ik zelf niet meer weet wat nu het betere middel is om te nemen tegen gyno...

Rodge raade me aan om adex te nemen maar ik heb nog een ganse doos nolva liggen,doe ik er dan slechter aan om ze te nemen zijn arimidex femara en adex toch beter?

PCT is ........?

Laatst bewerkt:
PCT= Post Cycle Threathment, oftewel je nakuur!

little n zei:
Nu heb ik hier wat zitten zoeken ivm met anti oestrogenen en moet zeggen de meningen zijn zwaar verdeeld en tegensprekelijk dat ik zelf niet meer weet wat nu het betere middel is om te nemen tegen gyno...

Rodge raade me aan om adex te nemen maar ik heb nog een ganse doos nolva liggen,doe ik er dan slechter aan om ze te nemen zijn arimidex femara en adex toch beter?

PCT is ........?

nolvadex is een serm> selective estrogen receptor modulator
adex is een AI> aromatize inhibitor

nolva neemt de plaats in van oestrogeen op plekken waar wij er de meeste hinder van hebben. het doet dus niks aan de hoeveelheid oestrogeen in het lichaam. het voorkomt enkel gyno.

arimidex gaat de strijd aan met het aromatize enzym en voorkomt dus dat test en andere aromatiserende aas omgezet worden in oestrogeen.

de b6 is zoals al gezegd werd om progesterone onder controle te houden. deca en tren worden niet omgezet in oestrogeen maar in progestoron. dit vormt niet zo vaak een probleem maar het is beter om het in de hand te houden. hoeveel progesteron er trouwens ook is, als er geen oestrogeen aanwezig is zal het geen gyno kunnen veroorzaken.

ik neem nolva alleen als er toch gyno opkomt. of als ik een erg lange zware kuur neem om hdl en ldl cholestorol onder controle te houden. en het heeft natuurlijk een hele belangrijke plaats in pct(meer nog dan clomid)

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks guys ga me zeker een oestrogeenblokker aanschaffen en me verder verdiepen in de materie en nu ist tijd voor mijne shake:D

Terug
Naar boven