little n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 72kg
Ik ben van plan om binnen een paar maanden terug eentje te zetten dus kijk even mee en geef jullie commentaar,please;
week 1-4 20mg naposim/dag
week 1-10 500 mg test e
week 1-8 400 mg tren e
week 7-10 winny eod
week 12-14 nakuur met clomid en hcg en nolvadex neem ik gans de kuur en trek deze door tot de nakuur of als de gyno vermindert,wat eerst komt.
Heb ook nog proviron liggen,past dit ook nog in dit plaatje of is het zo genoeg?
Nu even nog een paar vraagjes;
-is het nodig om de test en de tren te frontloaden,heeft dit zijn voordelen?
-neem tren ipv deca durabolin,is het effect vergelijkbaar,vernam dat tren minder vocht vasthoud en iets agressiever is?
-neem winny om iets droger en harder te worden doch bij mijn laatste kuur kreeg ik wat problemen bij het wateren,laten we zeggen de waterval was wat minder
kan ik dit wat verhelpen of de winny vervangen door iets dergelijks?
-heb steeds van int begin last van opkomende gyno neem daarom steeds nolvadex maar dat werkt op je gains dus is arimidex of luiqidex beter geschikt,werken deze minder op je gains?
Bij dit alles neem ik nog volgende vitaminen,vitamine E & B 200%,glucosamine,omega 3 & 6,zink en de nodige shakes en voeding natuurlijk.
Ben van vorige week terug goed mijn voeding in orde aan zetten en reeds een kilootje bij dat gaat dus de goede richting uit en vanaf dees kuurtje ga ik ook elke week bij de kinesiste langs om mijn ellebogen en of andere kwaaltjes te laten behandelen wat nodig is,nu nog enkel langs de dokter gaan voor het bloed en dan zijn we weer klaar.
week 1-4 20mg naposim/dag
week 1-10 500 mg test e
week 1-8 400 mg tren e
week 7-10 winny eod
week 12-14 nakuur met clomid en hcg en nolvadex neem ik gans de kuur en trek deze door tot de nakuur of als de gyno vermindert,wat eerst komt.
Heb ook nog proviron liggen,past dit ook nog in dit plaatje of is het zo genoeg?
Nu even nog een paar vraagjes;
-is het nodig om de test en de tren te frontloaden,heeft dit zijn voordelen?
-neem tren ipv deca durabolin,is het effect vergelijkbaar,vernam dat tren minder vocht vasthoud en iets agressiever is?
-neem winny om iets droger en harder te worden doch bij mijn laatste kuur kreeg ik wat problemen bij het wateren,laten we zeggen de waterval was wat minder
kan ik dit wat verhelpen of de winny vervangen door iets dergelijks?-heb steeds van int begin last van opkomende gyno neem daarom steeds nolvadex maar dat werkt op je gains dus is arimidex of luiqidex beter geschikt,werken deze minder op je gains?
Bij dit alles neem ik nog volgende vitaminen,vitamine E & B 200%,glucosamine,omega 3 & 6,zink en de nodige shakes en voeding natuurlijk.
Ben van vorige week terug goed mijn voeding in orde aan zetten en reeds een kilootje bij dat gaat dus de goede richting uit en vanaf dees kuurtje ga ik ook elke week bij de kinesiste langs om mijn ellebogen en of andere kwaaltjes te laten behandelen wat nodig is,nu nog enkel langs de dokter gaan voor het bloed en dan zijn we weer klaar.