lelouch
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
In maart ben ik van plan het volgende kuur te starten.
Mijn stats momenteel
25jr
1.69m
89kg
12%bf (gemeten op 22dec 2013, zal nu rond de 10% zijn geschat) huidplooi
Kuur voorstel
Test E 500mg 1-12wk
Tren E 400 mg 1-10wk
Mast E 400 mg 1-10wk
Test P 50mg 1-4wk
GHRP6 & CJC1295 eerst en laaste 4 weken
HCG loopt hele kuur meer, ik heb ook arimidex in geval van.
Nu heb ik wat advies nodig wat betreft de kuur.
Zou het handig zijn om er nog provirion (75mg) ed erbij te zetten tijdens de gehele kuur?
Ik krijg snel puffy nippels met tren.. vaak in week 5 is het al duidelijk merkbaar.. vorige kuur had ik ari ernaast lopen maar het hielp niet veel, na de kuur zijn de puffy nippels vanzelf weggegaan.
Ik lees dat bromo dit kan helpen, echter heb ik hier geen ervaring mee of als je het uberhaupt hier in nl kan krijgen.
Indien mogelijk wat voor advies kunnen jullie mij geven op mijn kuur.. het wordt een Cut kuur.. het liefst eindig ik rond de 7%
Mijn stats momenteel
25jr
1.69m
89kg
12%bf (gemeten op 22dec 2013, zal nu rond de 10% zijn geschat) huidplooi
Kuur voorstel
Test E 500mg 1-12wk
Tren E 400 mg 1-10wk
Mast E 400 mg 1-10wk
Test P 50mg 1-4wk
GHRP6 & CJC1295 eerst en laaste 4 weken
HCG loopt hele kuur meer, ik heb ook arimidex in geval van.
Nu heb ik wat advies nodig wat betreft de kuur.
Zou het handig zijn om er nog provirion (75mg) ed erbij te zetten tijdens de gehele kuur?
Ik krijg snel puffy nippels met tren.. vaak in week 5 is het al duidelijk merkbaar.. vorige kuur had ik ari ernaast lopen maar het hielp niet veel, na de kuur zijn de puffy nippels vanzelf weggegaan.
Ik lees dat bromo dit kan helpen, echter heb ik hier geen ervaring mee of als je het uberhaupt hier in nl kan krijgen.
Indien mogelijk wat voor advies kunnen jullie mij geven op mijn kuur.. het wordt een Cut kuur.. het liefst eindig ik rond de 7%