XXL Nutrition

Check kuur advies

lelouch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
In maart ben ik van plan het volgende kuur te starten.

Mijn stats momenteel
25jr
1.69m
89kg
12%bf (gemeten op 22dec 2013, zal nu rond de 10% zijn geschat) huidplooi

Kuur voorstel
Test E 500mg 1-12wk
Tren E 400 mg 1-10wk
Mast E 400 mg 1-10wk
Test P 50mg 1-4wk
GHRP6 & CJC1295 eerst en laaste 4 weken

HCG loopt hele kuur meer, ik heb ook arimidex in geval van.

Nu heb ik wat advies nodig wat betreft de kuur.
Zou het handig zijn om er nog provirion (75mg) ed erbij te zetten tijdens de gehele kuur?

Ik krijg snel puffy nippels met tren.. vaak in week 5 is het al duidelijk merkbaar.. vorige kuur had ik ari ernaast lopen maar het hielp niet veel, na de kuur zijn de puffy nippels vanzelf weggegaan.
Ik lees dat bromo dit kan helpen, echter heb ik hier geen ervaring mee of als je het uberhaupt hier in nl kan krijgen.

Indien mogelijk wat voor advies kunnen jullie mij geven op mijn kuur.. het wordt een Cut kuur.. het liefst eindig ik rond de 7%

Je moet iets nemen wat de prolactine zal verminderen, ari en proviron doen daar niks tegen.

verder goeie kuur zou geen adex nemen en als je last hebt van puffy nipples iets voor de prolactine nemen.

Waarom 2 soorten test?

test prop is voor kickstart

@little daddy
wat zou je me adviseren?

Vind je kuur gewoon netjes, de A.dex is niet nodig denk niet dat je veel oestrogeen bijwerkingen zult krijgen van 500 mg test en wat prop de eerste vier weken. En verder heb je ook oestrogeen nodig.

Als je puffy nipples krijgt van de tren dan kan je cabergoline nemen om de prolactine te verlagen.

• Topic Starter Topic Starter
Thenx voor je advies...
Provi erbij of zou niet zo nodig zijn?

Ik moet me gaan verdiepen in caber.. niet veel over gelezen.. mijn dealer verkoopt het ook niet

Provi niet nodig.

Caber of iets anders tegen prolactine lijkt me niet echt nodig, tenzij je heel erg snel last hebt van je libido en lactatie.
Ik zou aromasin bij de hand houden tegen oestrogeen.

Terug
Naar boven