Fitness Seller

Check mijn schema dan

Vbouwman

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier, train al een tijdje op eigen initiatief, had voornamelijk zelf bedacht hoe ik moest eten en trainen, maar heb nu een overzicht gemaakt van wat ik eet. Ik ben daar volstrekt eerlijk in geweest, en weet dat er nog wat veranderd aan moet worden.

De pasta en kaas moeten verdwijnen denk ik,
En om 20:30 4 boterhammen met tonijn, alleen tonijn vind ik echt niet te vreten, dikke brinta en witte kwark zijn geen probleem, maar dat wel.

Verder moet ik nog berekenen hoeveel kcal het is. Maar iig langzaam blijf ik hierop groeien.

Dus geef maar commentaar, behalve degene die ik al zelf heb geconstateerd uiteraard:D

Ik zal ook mijn trainingsschema binnenkort posten

Mijn stats:
20jr
1.80 m
84 kg

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat wilde ik nog gaan doen idd.

Gekookte ei is een goeie idd.
Ik denk dat ik gewoon 2 gekookte eieren los erbij doe, en ipv die pasta en kaas meer pindakaas en kipfilet ofzo?

Ja ik zou kipfilet doen of die 2 gekookte eitjes er ook nog op doen maar het is
maar wat je lekker vind;) ik zou ook er wat fruit bij doen zoiezo 's ochtends of vers geperste sinnasappelssap wat ik zelf lekker vind.

Mvg Donsk

• Topic Starter Topic Starter
Jep dat wordt hem, ga gelijk ff eierkoker halen, ken ik ze iedere ochtend maken.
Ik ga nu ook tonijnt en sla kopen, die komen in de avond ipv pasta en kaas.

Overdag ga ik nog als extra 2 krentenbollen erbij eten.

Denk alleen dat ik dan wel aan te veel kcal ga komen en veel vet ga aanzette, dus zal alles binnekort nog even berekenen

Toevallig geen programma wat alle waardes van eten makkelijk berekent, had ooit iets van eetmeter gehoord
en of dat betrouwbaar is natuurlijk

Nope had zo'n programma'tje voor excel maar op mijn nieuwe computer zit geen
excel dus had geen reden om weer op te zoeken.
Maar gebruik anders de search is vast wel wat mee te vinden.

Mvg Donsk

Reken het inderdaad eerst eens uit.. Volgensmij krijg je teweinig binnen maar goed..

Terug
Naar boven