XXL Nutrition

Check z'n piek maat!!

waarom staat dit in pro sectie?

Dat muziekje daar dan ook bij.

waarom staat dit in pro sectie?

Omdat het een middel is wat bijvoorbeeld door pro's gebruikt wordt? Hier lachen we iedereen uit die het woord "synthol gebruiken" durft te zeggen, maar in de echte bb wereld is het niet anders. Vooral synthol met een korte ester erin verwerkt is sterk in opmars.

ik vind het maar goor.. net een vette puist op een vrij smalle arm (in verhouding met z'n biceps dan) die gereed staat om open te splashen:D

lijken meer implantaten dan synthol

iig
voos

alleszins geen spier want ook bij het ontspannen blijft die piek staan

ziet er smerig uit.

wat een lelijke k*t biceps heeft die gast, vast en zeker nog trots op ook.

Zo komt het BB weer in het goede licht :no:

je zou versteld staan hoeveel mensen die niet in de bodybuilding of fitness wereld zitten geloven dat dit echt is of door anabole steroiden komt.... dan kan je het weer eens uitleggen en denken ze bij zichezelf, jij moet gewoon harder trainen en niet jaloers zijn :) triest

Synthol, no doubt.

Neppe gast, met neppe biceps. Geen respect.

Idd je moet gewoon niet overdrijven met dat spul. gewoon een beetje ruimte maken voor de groei. naturals hebben vaak geen begrip voor aas gebruikers of doen er lacherig over, aas gebruikers hebben vaak geen begrip voor aas gebruikende synthol gebruikers.
Meestal een gebrek aan ervaring, en vaak jaloerzie. Nu hoef je idd niet jaloers te zijn op deze biceps. maar er zijn zat synthol biceps (of wat dan ook) waar je wel jaloers van word. zonder te weten dat er synthol in het spel is. Ik keur het niet af. misbruik keur ik af. of dat nou met alcohol, drugs, siliconen, botox, lippenstift, coïtus, ww uitkering is maakt niet uit.

Synthol heeft niets met AS te maken.

en nog zo'n triomfantelijk muziekje erbij zetten.

lijken net implantaten man

Focking heftig lijpe piek ouwe, kanker bruut asociaal!

die moet wel geestesziek zijn, houdt gewoon iedereen voor de gek, incl hemzelf.

Is erover, totaal niet meer mooi...

Terug
Naar boven