MuscleMeat

Shocking News Chemische brand Moerdijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks Klaas :cool:

Telegraaf.nl
Bij het inferno bij een chemisch bedrijf in Moerdijk zijn geen gevaarlijke stoffen in hoge concentraties vrijgekomen. Er zijn wel stoffen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur gemeten, maar in een lage concentratie. Daardoor vormt de vrijgekomen wolk geen gevaar voor de volksgezondheid.

Klaas voelde mijn hete adem? :D

Thanks Klaas :cool:

Telegraaf.nl
Bij het inferno bij een chemisch bedrijf in Moerdijk zijn geen gevaarlijke stoffen in hoge concentraties vrijgekomen. Er zijn wel stoffen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur gemeten, maar in een lage concentratie. Daardoor vormt de vrijgekomen wolk geen gevaar voor de volksgezondheid.

Dat geloof je toch zelf niet. Ze willen massapaniek voorkomen.

Lijkt me vrij sterk als er niets vrij gekomen is.
Zag aardig wat leuke ontploffingen daarzo, mooi paddestoeltje uit die gastanks
geen giftige stoffen"????

Hans Teeuwen zei ooit "kanker komt je niet aanwaaien" maar daar ben ik nu niet zo zeker meer van.

Zolang het maar niet richting Zaanstad komt interesseert het me geen moer.

klaaswitz is in een "afzeikbui"

hij is zichzelf ;)

Telegraaf.nl

Zwaveldioxine...:rolleyes:
En bestaat de lucht niet gewoon voor 80% uit stikstof?
... o wacht Telegraaf.

Ben meer benieuwd wat voor spul er precies aan het fikken is.

Op allerlei sites en televisiekanalen lopen ze te raaskallen dat de alarmen overal zouden zijn afgegaan. Ik heb zelf niets gehoord maar heb tot nu toe nog niemand gesproken die daar wel iets van heeft gehoord, op verschillende locaties..

klopt, mn vriendin woont er en zei waar de **** hebben ze t over er is niks afgegaan......

Leuk, twitter:

Geen gevaar voor de gezondheid??? Zag net de burgemeester van moerdijk, denk dat daar het leed al geleden is!!!

Volgens mij heeft de reporter van #SBS6 al last van de chemische wolk. Haar lip zet al uit. #brand #moerdijk

"America would be in panic and think of terrorist attack. The dutch look and say GROTE VUURBAL JONGUH" #moerdijk #humor

In #Moerdijk om een vuurtje vragen, is nooit grappig

En dan denk ik aan Brabant, want daar #brand nog licht :-) << haha #moerdijk

Wat ze in enschede kunnen, kunnen wij beter moeten ze gedacht hebben #moerdijk

Wat hoor ik nou? Komt er een schuimparty in #Moerdijk ?

ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH BAM!! #moerdijk

Ik roep alle mensen ten noorden en ten zuiden van de Moerdijk op de natte washand te vervangen door een natte krant. Tot nader order...

De brand in #Moerdijk moet geblust worden met een schuimdeken. Heineken en Bavaria hebben medewerking toegezegd.

Ik irriteer me aan de spraakgebrekken van de mensen op sbs6. En 100x dezelfde vraag over die blusdoek. Het is wel heftig! #Moerdijk #brand

Morgen ga ik maar niet maar school denk ik, met al die gemische stoffen in de lucht... #moerdijk

Maxime Verhagen zal wel balen nu met Moerdijk dat Ab Klink er niet meer is om een rookverbod in te stellen.

Smoke on the water Fire in the sky #Moerdijk

Laatst bewerkt:
Ja die twittergrappen zijn wel grappig, net zo grappig als het groot Duitse moppenboek. **** wat een niveau weer.

Terug
Naar boven