MuscleMeat

chest wilt niet groeieen!!

MocroManiak

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
wat de titel zegt.......

alles groeit shouders,triceps letterlijk alles qua kracht en massa maar mijn borst blijft haken qua kracht
ben 17jaar 80.5kg 105kg deadlift 90kg squat en voor sh\chouders doe ik 26kg dumbells presses voor schouders
iemand tips? heb ook gevariieed in oefeningen..... in benchpress press ik maar 60kg...

mischien hele hele k*t genen in mijn borst????????

alvast bedankt;)

Misschien doe je iets verkeerd? Misschien voer je het verkeerd uit? Misschien eet je niet goed? Misschien press jij helemaal niet met je borst?

Alvast aub ;)

Misschien doe je iets verkeerd? Misschien voer je het verkeerd uit? Misschien eet je niet goed? Misschien press jij helemaal niet met je borst?

Alvast aub ;)

Dit, doe ik ook niet namelijk...moet me daar echt op concentreren, anders komt het vanuit de schouders en rug /buik

no joke.

Als je k*t genen in je borst had heb je vagina's in plaats van borstspieren.

60Kg is volgens mij best normaal vergeleken met je andere stats. Hoe is je vorm?

mss moet jouw spotter de bar eens loslaten ipv continu te "spotten"

Het zou je eigelijk niet veel moeten interesseren hoeveel gewicht je hebt ( anders kun je beter gaan powerlifte) beter doe je incline en decline benchpress( Groeit je borst veel beter van na mijn mening). Of dumbel presses. En ga tot failure. Niet bijv 12-10-8-6 reps (voorbeeld)

Verhoudingen zijn redelijk normaal qua sq dl bp

Het zou je eigelijk niet veel moeten interesseren hoeveel gewicht je hebt ( anders kun je beter gaan powerlifte) beter doe je incline en decline benchpress( Groeit je borst veel beter van na mijn mening). Of dumbel presses. En ga tot failure. Niet bijv 12-10-8-6 reps (voorbeeld)

Dit, en goed focussen op het goed doen van de oefening. Volledige range of motion en niet in 0,5 seconde de stang omhoog en omlaag hebben laten gaan. Ik heb ook k*t aanleg voor borst en sinds ik incline en decline bench gaat mijn borst vooruit.

Afwisseling van oefeningen? Denk aan fly's en pushups.

Heel groot percentage van de bankdrukkers gebruikt heel veel schouder en tricep tijdens het drukken. Probeer een keer (lichtjes) incline benchpress in de smith, holle rug, handen net wat breder dan schouders, armen redelijk dicht langs je lichaam laten gaan en de stang tot je borst. Wanneer je pressed je borst samendrukken en houd constant de spanning erop (dus niet locken bovenin).

Dumbell fly vind ik zelf erg fijn, vooral niet te overdreven met de fly maar wel de dumbells laag laten gaan zodat je borst flink rekt

• Topic Starter Topic Starter
bedankt jongens,, inderdaad de dag daarna of twee heb ik ziek veel spierpijn bij mijn voorkant shouders en triceps zelfs lats?? iig, moet je bij het bankdrukken een holle rug maken of niet? en als ik mijn schema verander moet de benchpress ook een keer of moet de benchpress telkens erinzitten

alvast bedankt !!

Zoek op youtube naar goede bench press form (rippetoe) en eet goed.
Je bench zou vanzelf omhoog moeten gaan.

en zoals hiervoor al gezegd werd bij een 100kg DL en 90kg squat is een 60kg bench niet zo raar.

thanks akroman zijn mijn stats voor mijn leeftijd wel goed? 17 jaar?

alleen al omdat je je stats post weet iedereen dat gewichten belangrijk zijn voor jou.

Laat je ego thuis en train met minder gewicht en focus op de contractie van de spier ipv zware gewichten.

thanks

Terug
Naar boven