XXL Nutrition

China vervangt nekschot door spuitje

De ziekenhuizen staan er naast de gevangenissen ingeplant. Aanhangers van de Falun Gong (boeddhistische stroming) worden er gefolterd en vermoord en hun organen worden vervolgens zonder toestemming verkocht. Hart, nieren, lever, huid, hoornvlies, noem maar op.
Je bent goed op de hoogte, met mensen rechten is het bar slecht gesteld in China, gelukkig komt er langzaam verbetering in.

Je bent goed op de hoogte, met mensen rechten is het bar slecht gesteld in China, gelukkig komt er langzaam verbetering in.

Tja, ik lees wel eens iets;)

En dan vergeet ik nog alle strafkampen, concentratiekampen en werkkampen, waaruit "gerecruteerd" wordt voor de organen.

En het zal een hele langzame verbetering zijn;):o

Heb er niks tegen, de doodstraf is een goede straf vind ik.

Om nog maar te zwijgen van patienten die een kwartier liggen te snacken naar zuchtjes zuurstof. Het is barbaars.

De guillotine is nog het meest pijnloze en 100% garanderende middel.

guillotine_1.gif

Napoleon: "Het is snel, netjes en menselijk".

1710 executies op 1 miljard zou overeenkomen met net 2 personen in ons land dus valt dan ook wel weer mee.

maar echt eerlijk zal het daar niet altijd gaan ben ik bang.

echter in de vs bijv. heb je ook belachelijke straffen.

Vreemd ik heb gelezen 7000 tot 8000 per jaar:)

Olympische spelen of niet, China blijft een land zonder democratie en mensenrechten. En zoals gezegd, de illegale handel in organen speelt hier een zeer grote rol.

De ziekenhuizen staan er naast de gevangenissen ingeplant. Aanhangers van de Falun Gong (boeddhistische stroming) worden er gefolterd en vermoord en hun organen worden vervolgens zonder toestemming verkocht. Hart, nieren, lever, huid, hoornvlies, noem maar op.

"Gevangenen" worden zelfs geselecteerd: men gaat na of ze de juiste bloedgroep hebben voor de ontvanger van de organen..:eek:

Echt triest:o

Hoezo triest? Je redt er misschien 5-10 levens mee per gevangene. Zo is een gevangene nog wat waard ipv nog te betalen voor gevangenissen en cipiers zodat ze dagelijks hun eten krijgen om zich daar toch maar te vervelen ;)

Hoezo vervangen ? Nekshot voor hun

Hoezo triest? Je redt er misschien 5-10 levens mee per gevangene. Zo is een gevangene nog wat waard ipv nog te betalen voor gevangenissen en cipiers zodat ze dagelijks hun eten krijgen om zich daar toch maar te vervelen ;)

1. Een groot deel van die gevangenen heeft niks misdaan, maar wordt opgepakt in functie van.
2. Men heeft toestemming nodig om organen weg te nemen, ook van gevangenen.
3. Mensenlevens redden? Van een rijke Amerikaan die z'n lever kapotgezopen heeft?:rolleyes:

ze hebben toch last van overbevolking...

somige criminelen verdienen de doodstraf
neem nu Mark detroux ofzo
kune we hem niet naar china sturen?
hoeveel miljoenen heeft hij de Belgische staat al niet gekost?

zijn toch genoeg chinezen op de wereld :)

Belachelijk natuurlijk dat er zoveel mensen daar onterecht vastzitten en vermoord worden door de overheid. Maar goed, het is ver weg, dus niemand zal het veel boeien.

Spuitje ziet er humaner uit, maar komt op hetzelfde neer

Ik las onlangs ergens dat een "lethal injection" helemaal niet gegarandeerd pijnloos is. Of het nou zo'n verbetering is.

Terug
Naar boven