Fitness Seller

Cholesterol

Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
19%
Goedemiddag,

Ik ben nieuw op deze site.
Ik ben momenteel bezig met een kuurtje, nu heb ik voor dat ik een kuurtje begon bloed laten prikken, nu bleek mijn cholesterol te hoog 7.5 nu heb ik daar medicijnen voor gekregen.
Is er bij iemand bekend of je deze erbij kan gebruiken, of hebben jullie nog andere tips.
kuur: test, deca, dianebol, proviron.
Het is trouwens niet mijn eerste kuur, het is mijn 3e kuur.
trouwens mijn leeftijd is 49 jaar
ik hoor graag van jullie

Je kan je cholesterol gewoon met voeding naar beneden brengen, waarom doe je dat niet?

Soms worden gugglesterones (plantaardig supplement) gebruikt om cholesterol te verlagen. Of het effect heeft, geen idee.

Je kan je cholesterol gewoon met voeding naar beneden brengen, waarom doe je dat niet?

Een grote misvatting dat dit altijd zo is. Enkel in de gevallen dat je een hoge cholesterol hebt door slechte voeding en slechte levenswijze. Heb je een hoge cholesterol door aanleg kan je dat misschien met 10%, 20% corrigeren. Idem als je cholesterol te hoog is door anabole steroïden.

Laatst bewerkt:
Een grote misvatting dat dit altijd zo is. Enkel in de gevallen dat je een hoge cholesterol hebt door slechte voeding en slechte levenswijze. Heb je een hoge cholesterol door aanleg kan je dat misschien met 10%, 20% corrigeren. Idem als je cholesterol te hoog is door anabole steroïden.

Onzin.

Terug
Naar boven