AndroidHealthClinic

Cholesterol

Martinus

luie hond
Elite Member
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
25%
Ik vraag me wie er hier maatregelen neemt tegen het verhoogde cholesterol-gehalte tijdens een kuur?
Ik lees genoeg over pct en leverbescherming bij het gebruik van orals, maar over het beheersen van het cholesterol maar bar weinig.
Aanleiding is een bloedtest en daaruit bleek m`n gehalte licht te hoog.

Ja zit ik ook over na te denken, ook al is het mn eerste kuur nu.
Ga me na de kuur even geheel laten checken, voor de zekerheid en voor mn gevoel.

Ik gebruik extra visoliecaps/onverzadigde vetten, gebruik ik normaal ook maar tijdens me kuur extra.
Zo probeer ik te voorkomen dat de ratio, daar draait het hele cholesterolverhaal grotendeels om niet te hoog wordt.
Bij mijn kuur waren me cholesterol waardes ook iets verhoogd, niet extreem dus zou me er te druk om maken.
Verder is het meestal maar voor een aantal weken dat je cholesterol te hoog is, probeer het na je kuur zo snel mogelijk weer normaal te krijgen.

Ik gebruik extra visoliecaps/onverzadigde vetten, gebruik ik normaal ook maar tijdens me kuur extra.
Zo probeer ik te voorkomen dat de ratio, daar draait het hele cholesterolverhaal grotendeels om niet te hoog wordt.
Bij mijn kuur waren me cholesterol waardes ook iets verhoogd, niet extreem dus zou me er te druk om maken.
Verder is het meestal maar voor een aantal weken dat je cholesterol te hoog is, probeer het na je kuur zo snel mogelijk weer normaal te krijgen.

Helemaal mee eens!

Terug
Naar boven