AndroidHealthClinic

Chris Cormier update

Ik hoop dat je een grap maakt. Leer gvd eens typen man.

hoezo leer typen ik typ goed alleen ik heb dyslectisch

is toch zo hij spuit annebole in dan blaas je helemaal op en hoef je helemaal niet te trainen zo kan ik het ook, ja als je dan stopt valt al dat nep spier er af en moet je ook niet raar opkijken als je dan niets over heb

hoezo leer typen ik typ goed alleen ik heb dyslectisch

is toch zo hij spuit annebole in dan blaas je helemaal op en hoef je helemaal niet te trainen zo kan ik het ook, ja als je dan stopt valt al dat nep spier er af en moet je ook niet raar opkijken als je dan niets over heb

Sowieso zet al dat spier om in vet en overtollige huid.

En al die spieren gaan helemaal hangen enz echt lelijk

Eindelijk buffer dan Chris Cormier ik wist wel dat ik goed ging haha grapje

Hun lifting carriere is gewoon over. Melvin anthony is inderdaad ook zwaar afgevallen dat je hem niet meer herkent. Maar ik denk dat deze top atleten ook nog mensen begeleiden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
dat is gewoon kanye west hoor

ik heb respect voor Melvin anthony en chris.
Die weten wanneer ze moeten ophouden en kunnen dat ook gewoon.

Als je bijv naar coleman kijkt die blijft maar doorgaan, Dat verteld dat hij psygisch niet helemaal in orde is want hij kan niet stoppen met bb cariere.
Dat kon je al zien vanaf het begin dat hij begin te zeggen dat hij weer O zou worden, ondanks zijn lats en triceps blessure.
Nou dan is er echt psygisch iets niet in orde meer .

Ik ben er vrij zeker van dat dit Melvin anthony is hoor, check deze clip was op de NPC nationals hier lijkt hij nog 'vrij' groot in zijn tshirt in vergelijking met de foto dat ik had gepost :-D

http://www.youtube.com/watch?v=EHnp3p0W5a4

Melvin+Anthony+and+Chris+Cormier+at+2010+FIBO+-+www.Musclebase.blogspot.com+.jpg
hier beide nog in shape

Terug
Naar boven