Fitness Seller

Nieuws Christelijke haatneger, 'homo's moeten weg!'

Ik heb een hekel aan n*gers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een debiel :roflol:

hahaha, geniaal die kerel, hij praat gewoon wilders na maar dan heeft die het woord islam vervangen met homo's

RMP? Maar daar maar RBP van, Republikeinse Barbaarse Partij.

haha wat een grappig vent :D
alleen dat kop al wat een joker head :D

Eruit sodemieteren? :haha:

Epic negro

Nou....ik denk dat hetzelfde gedklt voor hem als voor Wilders....Zijn uitspraken zouden juridisch getoetst moeten worden.

Maar dat wil ook zeggen dat zodra Wilders mag roepen wat hij wil roepen over Molims deze andere gek mag roepen over Homo's wat hij erover roept.

er is of vrijheid van meningsuiting of niet ;)

En als je denkt dat het niet erger kan worden... :D Wel ironisch eigenlijk, van een gekleurde medemens die soms ook wel eens gebukt gaat onder vooroordelen zou je beter verwachten.

Trouwens nog iets. Hoe hij denkt denken heel veel strict nederlandse gelovigen. En onder jongeren heerst er ook een bepaalde haat bij velen richting homo's. Nou lijkt het hier in nederland heel normaal geworden en geaccepteerd omdat ze via de wet beschermd worden. Al is het dat de helft van de nederlanders geen eigen mening heeft en zich heel weinig van dingen aantrekt zo lang ze er zelf geen last van hebben. Maar als een moslim nou zulke uitspraken deed of er kwam iets erover in midden-oosten kreeg je meteen ipv de grappige reacties hier eerder dingen als: gestoorde idioten, plat nuken, barbaren, achterlijken, etc. Dus ik zeg plat nuken nederland!

Laatst bewerkt:
Trouwens nog iets. Hoe hij denkt denken heel veel strict nederlandse gelovigen. En onder jongeren heerst er ook een bepaalde haat bij velen richting homo's. Nou lijkt het hier in nederland heel normaal geworden en geaccepteerd omdat ze via de wet beschermd worden. Al is het dat de helft van de nederlanders geen eigen mening heeft en zich heel weinig van dingen aantrekt zo lang ze er zelf geen last van hebben. Maar als een moslim nou zulke uitspraken deed of er kwam iets erover in midden-oosten kreeg je meteen ipv de grappige reacties hier eerder dingen als: gestoorde idioten, plat nuken, barbaren, achterlijken, etc. Dus ik zeg plat nuken nederland!

+++++

Hij klinkt zelf als een fag.

:roflol:, wat een homo.

Nou....ik denk dat hetzelfde gedklt voor hem als voor Wilders....Zijn uitspraken zouden juridisch getoetst moeten worden.

Maar dat wil ook zeggen dat zodra Wilders mag roepen wat hij wil roepen over Molims deze andere gek mag roepen over Homo's wat hij erover roept.

er is of vrijheid van meningsuiting of niet ;)
geloof is een keuze, homocoïtusualiteit niet (or so im told)

geloof is een keuze, homocoïtusualiteit niet (or so im told)

Goed argument! Ben ik opzich wel met je eens.

Maar keuze of niet....je mag er een mening over hebben, en die mag je uiten. Je mag ze alleen niet uitsluiten op juridisch en maatschappelijk gebied.

En dan zou je op zich nog kunnen beargumenteren:
Expressie geven aan natuurlijke driften is altijd een keuze...de driften hebben is een....er op ingaan is twee. Agressie is ook genetisch bepaald, maar toch mag je er niet naar handelen ;)

Goed argument! Ben ik opzich wel met je eens.

Maar keuze of niet....je mag er een mening over hebben, en die mag je uiten. Je mag ze alleen niet uitsluiten op juridisch en maatschappelijk gebied.

En dan zou je op zich nog kunnen beargumenteren:
Expressie geven aan natuurlijke driften is altijd een keuze...de driften hebben is een....er op ingaan is twee. Agressie is ook genetisch bepaald, maar toch mag je er niet naar handelen ;)

bij agressie kan je anderen kwetsen, homocoïtusuele natuurlijke driften doen niemand kwaad, en kunnen potentieel een ander persoon zelfs blij maken => :ds:

hoe vreemd, wtf doe ik aan deze kant van de discussie:D

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

de islam (edit: alle geloven overigens) is gewoon als een uzi, op zichzelf doet het niemand kwaad en kan het handig zijn in bepaalde situaties (stel bv dat je je huissleutel weer eens vergeten bent, knal je gewoon het slot open,...),
maar wanneer je uzi's aan de verkeerde mensen geeft, dan wordt het gebruikt als wapen en krijg je een shitload aan problemen.
daarom ga je niet iedereen zomaar de mogelijkheid geven om een uzi te kopen en is het aangewezen om een wapenwet te hebben, zodat niet elke gek zomaar een uzi kan verkrijgen om een hoop mensen neer te knallen.

homocoïtusualiteit kan moeilijk als wapen gebruikt worden... (heel misschien als sm-zweepje)

ben benieuwd.... hij zal vast wel een paar stemmen krijgen:D

Typisch, zulke idioten krijgen de aandacht in een land met absolute vrijheid.

Zo duidelijk in de ontkenningsfase XD

Terug
Naar boven