XXL Nutrition

CJC-1295 of HGH

• Topic Starter Topic Starter
@thehollowman, hoezo viel het mee? zag hij geen resultaat of?
@Krieltje, snap ik, maar je hoort oevral verschillende verhalen over. Bovendien als ej stopt met een kuurtje zakt je lichaam weer terug. Bij Somatropine(Groei hoormoon) en CJC-1295 niet. Het is een groei hormoon.
Nogmaals ik sta altijd open voor opbouwende kritiek jongens! :)

kerel laat je niets wijsmaken....wat een onzin ...groei hormoon heeft nix met groei te maken.
Groeihormoon zonder 17aa of testosteron als basis is zonden van je centen.

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd, dat heb ik nergens gelezen of gehoord.
Volgens de website HGH wordt het volgende gezegd:
Als het lichaam begint afscheidende eigen HGH dan vind je dat er een verhoogde kracht in de spieren en het helpt ook bouwen de spieren in je lichaam. Alles wijst hoger als met inbegrip van kracht en energie. Op Youtube zie je ook gasten die zwaar gegroeid zijn doormiddel van somatropin enz.

Dus CJC-1295 moet je met iets gebruiken kan dus niet alleen gebruikt worden?

Kerel zonder voeding,AS,cq slin en hard trainen en ZEEEEEEEEEEER diepe zakken....lekker laten staan. Peps moet je minimaal 12 maanden gebruiken.

Moet je ook een ongelofelijk portomonnee voor hebben. Met test alleen al kan je heel groot worden.

Vreemd, dat heb ik nergens gelezen of gehoord.
Volgens de website HGH wordt het volgende gezegd:
Als het lichaam begint afscheidende eigen HGH dan vind je dat er een verhoogde kracht in de spieren en het helpt ook bouwen de spieren in je lichaam. Alles wijst hoger als met inbegrip van kracht en energie. Op Youtube zie je ook gasten die zwaar gegroeid zijn doormiddel van somatropin enz.

Dus CJC-1295 moet je met iets gebruiken kan dus niet alleen gebruikt worden?

:roflol:

dit moet een troll zijn

Laat toch gaan, of een trol of een bijzonder eigenwijs persoon die gewoon in z´n kop gezet heeft dat ie aan de HGH moet.Nou, succes ermee.

Terug
Naar boven