MuscleMeat

Cjc1295+ghrp6+dnp+sth+slin+as

Drycure

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Hoi heren,

Ik was van plan 2 weken lang een combi van wat leuke spulletjes te gaan proberen.

2x p/w 500mcg CJC1295
Test/bold/tren
DNP e3d 250mg

PWO (3 trainingen p/w)
GHRP 6 +-150mcg
Slin 8-12 iu (subq langzamer dus)
10iu STH

Na de training probeer ik zoveel mogelijk te eten, vet boeit niet want rest van de week eet ik wat minder.

hou ons op de hoogte, zet je altijd je STH PWO en dan 10 iu in 1 keer of verdeel je die over de rest van de dag.

Want weet het lichaam wel raad met stoten van 10 iu in 1 keer, wordt dat niet teniet gedaan door een soortemet feedbacksysteem.

Waarom DNP erbij ?

Laatst bewerkt:
je bent goed vooruit gegaan, ga zo door zou ik zeggen

erg benieuwd naar de cjc en ghrp resultaten~!

• Topic Starter Topic Starter
hou ons op de hoogte, zet je altijd je STH PWO en dan 10 iu in 1 keer of verdeel je die over de rest van de dag.

Want weet het lichaam wel raad met stoten van 10 iu in 1 keer, wordt dat niet teniet gedaan door een soortemet feedbacksysteem.

Waarom DNP erbij ?

Ik heb eigenlijk al een tijd geen sth meer gebruikt.

In dit geval gebruik ik 10iu sth vlak na de training.

CJC1295+GHRP zorgen voor grotere HGH pieken, mocht het dus negatief werken op mijn systeem word dit opgevangen door de combi.

CJC+GHRP+STH zorgt voor grote piekgetallen.

Maar waarom die DNP, en eet je na het trainen zoveel mogelijk >>> wel schoon of gewoon zoveel mogelijk calorieën.

Succes trouwens, je bent flink vooruit gegaan.

+1

@ TS:
-Ik mag er toch vanuit gaan dat je de AAS langer doortrekt dan 2 weken (ook al zouden het korte esthers zijn)?
-Zopals eerder gezegd: Waarom DNP hierbij?

Grtz,

AS:
175mg ultrasust EOD
75mg tren ace EOD

Ben ik al mee begonnen en zal ik ook langer doortrekken.

DNP + Slin:
Zorgt voor DES-IGF een **x zoveel sterkere versie als reguliere IGF. Je kan de wetenschappelijke artikeltjes zo vinden via google.
Tevens beperkt het mijn vetpercentage als ik bulk.

Maar waarom die DNP, en eet je na het trainen zoveel mogelijk >>> wel schoon of gewoon zoveel mogelijk calorieën.

Succes trouwens, je bent flink vooruit gegaan.

Zoveel mogelijk en zo schoon mogelijk.. Vet totaal vermijden gaat niet lukken. Maar doordat ik slin erbij zet wil ik het wel beperken.

DNP + Slin:
Zorgt voor DES-IGF een **x zoveel sterkere versie als reguliere IGF. Je kan de wetenschappelijke artikeltjes zo vinden via google.
Tevens beperkt het mijn vetpercentage als ik bulk.
tevens bekend als the poor man's igf

succes, ben benieuwd wat dit je gaat brengen!

tevens bekend als the poor man's igf

wel grappig vind ik dat altijd, dnp is niet zo makkelijk te vinden. ben voor dnp+slin dan ook meer kwijt dan igf haha:)

maar waarom werkt het zoveel beter dan igf? of hebben ze het dan niet over muscle gains maar vetverbranding?

dat het meer vet verbrand is vrij logisch!

wel grappig vind ik dat altijd, dnp is niet zo makkelijk te vinden. ben voor dnp+slin dan ook meer kwijt dan igf haha:)

maar waarom werkt het zoveel beter dan igf? of hebben ze het dan niet over muscle gains maar vetverbranding?

bump

Omdat je meer kan eten zonder vet aan te komen kan je dus ook makkelijker grotere hoeveelheden eten die bijdragen aan de anabolische toestand.

De IGF word genetisch veranderd(opgewaardeerd) naar een betere vorm van IGF, DES-IGF dus. Deze vorm is veel potenter. Doordat je natuurlijke GH verhoogd is door GHRP en CJC maak je natuurlijk veel meer IGF aan, als je dan ook nog is voor het trainen STH zet krijg je een nog grotere piek IGF. Door insuline weer toe te voegen na het trainen en grote hoeveelheden voedsel vergroot je het effect nog is verder en dan vergroot de DNP het effect nog is. In mijn ogen vermenigvuldig je het effect dus elke keer waardoor je uiteindelijk een nog beter resultaat krijgt.

Je probeert dus eigenlijk gewoon een beter rendement te krijgen.

Simpel toch?

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Trouwens nog steeds geen tijd gehad om het te testen..

Zit wel al aan de CJC1295

Omdat je meer kan eten zonder vet aan te komen kan je dus ook makkelijker grotere hoeveelheden eten die bijdragen aan de anabolische toestand.

De IGF word genetisch veranderd(opgewaardeerd) naar een betere vorm van IGF, DES-IGF dus. Deze vorm is veel potenter. Doordat je natuurlijke GH verhoogd is door GHRP en CJC maak je natuurlijk veel meer IGF aan, als je dan ook nog is voor het trainen STH zet krijg je een nog grotere piek IGF. Door insuline weer toe te voegen na het trainen en grote hoeveelheden voedsel vergroot je het effect nog is verder en dan vergroot de DNP het effect nog is. In mijn ogen vermenigvuldig je het effect dus elke keer waardoor je uiteindelijk een nog beter resultaat krijgt.

Je probeert dus eigenlijk gewoon een beter rendement te krijgen.

Simpel toch?

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Grapjas

heb je al ervaring met dnp? je training is het meest anabole wat er is! kan geen middel tegenop. ik hoef denk niet uit te gaan leggen hoe de trainingen zullen verlopen als je aan de DNP zit:)

heb je al ervaring met dnp? je training is het meest anabole wat er is! kan geen middel tegenop. ik hoef denk niet uit te gaan leggen hoe de trainingen zullen verlopen als je aan de DNP zit:)

DNP 250mg e3d, dat valt wel mee man daar kan je nog prima op trainen.

DNP 250mg e3d, dat valt wel mee man daar kan je nog prima op trainen.

ja dat is ook zo! zat zelf paar dagen op 1000mg+ was tegek voor woorden, liep er depleted+geaderd bij! was wel heel vreemd!
normaal ben ik niet vasculair als ik depleted ben! waarschijnlijk van het idiote zweten!

Terug
Naar boven