AndroidHealthClinic

Clen echt of nep?

Pazdaran

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Je zal het snel weten... Het werkt namelijk quasi direct. Als je bv 60 microgram of meer inneemt en je hartslag gaat omhoog, je krijgt tremor (trillende handen/vingers), nerveus en opgejaagd gevoel, sneller zweten,... Dan is het real.

Ik gebruik sinds gister dezelfde. Begin maar met een halfje:d
Gister bij de poker. Kon me handen niet stil houden. En bij spannende stukken was het net parkinson. Moet zeggen dat ik er wel steken in me borst van kreeg.

Vandaag dosis iets verhoogd maar merk bijna niks:s helemaal geen bijwerkingen. Alleen me handen soms heel licht tintelen

---------- Post added di 21 jun 2011 at 11:11 ----------

Mijn exp date is alleen 08-2011 :( maar dan is het hoop ik toch op:p

Als je bv 60 microgram of meer inneemt en je hartslag gaat omhoog, je krijgt tremor (trillende handen/vingers), nerveus en opgejaagd gevoel, sneller zweten,... Dan is het real.

:mad: lees ik het nu goed en ben je iemand 60mcg Clen aan het adviseren die het voor de eerste keer gaan gebruiken? Vind ik echt niet verantwoord om te adviseren. Potjes zijn denk ik echt en tja dan moet je het uiteindelijk besluiten te proberen. Maar pak dan een veilige dosis zoals 20mcg of zelfs 10 als je heel zeker wil zijn dat je niet teveel pakt. Wij weten niet hoe gevoelig TS is voor dit middel.

---------- Post added di 21 jun 2011 at 12:08 ----------

Moet zeggen dat ik er wel steken in me borst van kreeg.

Pijn in borst is GEEN goed teken op basis waarvan je de dosis kan verhogen van het zal wel meevallen. Door Clen krijgt je hart een verhoogde behoefde aan zuurstof, een tekort hieraan (lage saturatie) kan pijn op de borst geven. Een ernstige vorm hiervan is angina pectoris. Ik zeg niet dat je dat meteen hebt, ik zeg wel dat je ff niet verhogen moet (eerder verlagen) met klachten als pijn op borst. Vooral als je ook tintelende topjes van vingers en tenen hebt en/of hartkloppingen.

• Topic Starter Topic Starter
:mad: lees ik het nu goed en ben je iemand 60mcg Clen aan het adviseren die het voor de eerste keer gaan gebruiken? Vind ik echt niet verantwoord om te adviseren. Potjes zijn denk ik echt en tja dan moet je het uiteindelijk besluiten te proberen. Maar pak dan een veilige dosis zoals 20mcg of zelfs 10 als je heel zeker wil zijn dat je niet teveel pakt. Wij weten niet hoe gevoelig TS is voor dit middel.

Pijn in borst is GEEN goed teken op basis waarvan je de dosis kan verhogen van het zal wel meevallen. Door Clen krijgt je hart een verhoogde behoefde aan zuurstof, een tekort hieraan (lage saturatie) kan pijn op de borst geven. Een ernstige vorm hiervan is angina pectoris. Ik zeg niet dat je dat meteen hebt, ik zeg wel dat je ff niet verhogen moet (eerder verlagen) met klachten als pijn op borst. Vooral als je ook tintelende topjes van vingers en tenen hebt en/of hartkloppingen.
beginnen met een halve dan? dat is 0,025 mg

---------- Post added di 21 jun 2011 at 12:24 ----------

Ik gebruik sinds gister dezelfde. Begin maar met een halfje:d
Gister bij de poker. Kon me handen niet stil houden. En bij spannende stukken was het net parkinson. Moet zeggen dat ik er wel steken in me borst van kreeg.

Vandaag dosis iets verhoogd maar merk bijna niks:s helemaal geen bijwerkingen. Alleen me handen soms heel licht tintelen

---------- Post added di 21 jun 2011 at 11:11 ----------

Mijn exp date is alleen 08-2011 :( maar dan is het hoop ik toch op:p
Ok, lijkt me echt dus thanks :)

beginnen met een halve dan? dat is 0,025 mg

0,025mg is 25mcg en dat is wat wel vaker wordt aangeraden op dag 1. Ik nam echter een kwart en heb 3 uurtjes gewacht en aangekeken en toen nog een kwart genomen mijn allereerste keer.

We gaan wat OT; ik denk dat het spul echt is, daarvoor is dit topic eigenlijk bedoelt.

Serieus... De gangbare dosis is 100-150microgr voor het veterinaire product (100microgr = 1 volledige pompbeweging). Een halve is grofweg 50-60.

Ben zelf heel gevoelig aan stims en een halve is perfect handelbaar.

Terug
Naar boven