Fitness Seller

clen en spierkramp

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
sinds ik aan de clen zit heb ik soms onwijze last van spierkramp. is hiertegen iets te doen behalve het nemen van taurine? ik neem dagelijk 6-7gr taurine, zou ik dit moeten verhogen?
graag jullie advies in dezen,
mvg d

heel veel drinken en supplementeren met 300-400mg potassium. :thumbs:

ik weet niet welke dosering je gebruikt maar wellicht is het ook wel slim om je dosering wat minderen.

Ik heb er zelf ook last van maar met name als ik ga hardlopen op de loopband. Dan krijg ik gegarandeerd kramp in mn kuiten.

In de periode dat ik clen gebruik vermijd ik dat maar en ga ik meer fietsen.

Dat supplement waar Dani het over heeft ben ik wel benieuwd naar, verder helpt veel drinken wel maarja dat is ook niks als je gaat hardlopen.

ik had ook kramp, maar niet zozeer pijnlijk...ik voelde het eerder in me bovenbeen trekken..was zo weer weg...neem n flinke dosis taurine,potassium en magnesium...en belangrijk: VEEL water!

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
ik weet niet welke dosering je gebruikt maar wellicht is het ook wel slim om je dosering wat minderen.

nou, met een 50mcg p/d lijkt me minderen niet nodig ;) . gebruik het niet om af te vallen maar meer de vanwege anti-catabole eigenschappen in de nakuur.

water drink ik 5-6 liter p/d dus dat zou genoeg moeten zijn.

op zoek naar het suppl.!!!
gr d

Veel water drinken en wat extra zout in je eten gebruiken.

Wat ook goed werkt zijn chroomtabletten.

dennis999 zei:
nou, met een 50mcg p/d lijkt me minderen niet nodig ;) . gebruik het niet om af te vallen maar meer de vanwege anti-catabole eigenschappen in de nakuur.

water drink ik 5-6 liter p/d dus dat zou genoeg moeten zijn.

op zoek naar het suppl.!!!
gr d

nee, idd dan zit je al behoorlijk laag in dosering. dan rest dus nog de taurine voor je waar je mee kunt experimenten. ik had het in een onderzoek gelezen dat dat zou helpen. ik dacht dat je per dag 3-5gr nodig zou moeten hebben.

gebruik de searchknop en je zult erachter komen.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
nee, idd dan zit je al behoorlijk laag in dosering. dan rest dus nog de taurine voor je waar je mee kunt experimenten. ik had het in een onderzoek gelezen dat dat zou helpen. ik dacht dat je per dag 3-5gr nodig zou moeten hebben.

gebruik de searchknop en je zult erachter komen.

lees eens goed, gebruik al 6-7gr taurine,
gr d

Terug
Naar boven