MuscleMeat

clen, hoe zit dat nou?

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
na een hele hoop discussie te hebben gehad en gelezen en na al die onduidelijke verschillende meningen wil ik nu eindelijk eens weten hoe het nou zit met clen..
de een zegt het is katabool en de ander zegt het is anti katabool?

na lange discussies ben ik met de mening mee gegaan dat het toch gewoon katabool is ondanks de info die ik lees via google maar nu lees ik op dit forum weer dat het alsnog anti katabool is??

snap er nu helemaal niks meer van..

en is 2 dagen op 2 dagen af of gewoon 2 weken op 2 weken af beter??

gebruik ervaringen of gewoon een slim onderbouwde reactie aub.. google heb ik zelf ook

Kan er maar een ding op zeggen.. probeer het. Mijn ervaring is dat dat de enige manier is om er achter te komen.

De sides van clen wegen voor mij niet op tegen de voordelen. Krijg er een hartslag als een idioot van, echt heel erg, 's nachts er ook van wakker worden enzo. Ik moest er water bij zuipen als een idioot wat resulteerde in minimaal 10 keer zeiken en 's nachts ook vaak 2 tot soms wel 3 keer. Merkbaar harder vet verliezen deed ik er ook niet op dus ik vind Clen prut.

Katabool of antikatabool durf ik dan niet te zeggen, zie ook niet in waarom je zou gaan cutten zonder roids als je al gebruikt hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het zelf ook gebruikt maar had maar 100tabs dat is te weinig voor een volledige clen kuur (naast test, winstrol eca). als het katabool is ga ik het voor m'n komende kuur gebruiken maar als het anti katabool is gebruik ik het tijdens en na de kuur vandaar de vraag

De sides van clen wegen voor mij niet op tegen de voordelen. Krijg er een hartslag als een idioot van, echt heel erg, 's nachts er ook van wakker worden enzo. Ik moest er water bij zuipen als een idioot wat resulteerde in minimaal 10 keer zeiken en 's nachts ook vaak 2 tot soms wel 3 keer. Merkbaar harder vet verliezen deed ik er ook niet op dus ik vind Clen prut.

Katabool of antikatabool durf ik dan niet te zeggen, zie ook niet in waarom je zou gaan cutten zonder roids als je al gebruikt hebt.

Ik heb zelf geen gebruikerservaring met clen maar uit omgeving heb ik er werkelijk nog nooit iets goeds over gehoord, de (niet eens bijzonder indrukwekkende)increase in metabolisme weegt voor mij echt never nooit niet op tegen alle sides. Dan doe je maar een uurtje of 2 meer cardio per week dan die troep in je lijf te gooien toch?

Ik heb zelf al een keer met aas gecut en kwam zonder enige hulpmiddelen dan voeding en cardio zonder plateau van 22% naar 11% in iets meer dan 3 maanden. Zat toen op test en mast en meer dan 1k kcal onder mn onderhoud en ben niks aan spier kwijtgeraakt dus voor het anti katabole effect(als dat er al is) hoef je het ook niet te nemen.

Laatst bewerkt:
Dus jij hebt met een vp van 22% mast gezet??
Anyway ik kreeg het alleen warm en trilden een beetje.. Kwam onder de 10% te zitten maar bleef niet lang op dat niveau.
Moeilijke keuze ik ben er nog steeds niet uit...

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Vind het niet erg om vooraf wat spier te verliezen trouwens het gaat me erom dat het misschien wel misschien niet in de nakuur kan want daar wil ik minimaal afvallen

Anyway ik kreeg het alleen warm en trilden een beetje.. Kwam onder de 10% te zitten maar bleef niet lang op dat niveau.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Vind het niet erg om vooraf wat spier te verliezen trouwens het gaat me erom dat het misschien wel misschien niet in de nakuur kan want daar wil ik minimaal afvallen

Zou het er niet op durven gokken. Je zult hoe dan ook onder onderhoud moeten eten om af te vallen en dat is in je nakuur nou eenmaal niet ideaal, hoe je het ook wend of keert.

Wat je zegt hoor je idd vaak, dat zo gauw je stopt met de clen het er om de een of andere reden zo weer bij zit. Ik pak het iig nooit weer, vind T3 een stuk fijner.

Goede post maatje ben ik ook wel benieuwd naar wil het ook gebruiken in mn volgende kuur.
Moet wel zeggen dat ik vaker lees dat het anti katabool is.
Ik zelf zou de risico niet nemen om het in de nakuur te gebruiken.
Gr.

ik ga het dan toch maar van te voren gebruiken en in de kuur cleanbulken met om de dag een beetje cardio op eca
eens kijken hoe dat uitpakt

ik doe het midden in me kuur vanaf week 6 tot 12 samen met t3.
1-12 test 250
1-10 tren 400

hoe ziet jou kuur eruit en waarom doe je het niet in de kuur?

1/6 ED anavar 80mg
1/6 EW test-e 500mg
1/6 EW primo 700mg
7/12 EW test e 750mg
7/12 EW primo 900mg
1/12 ED nolva 10mg
1/14 EOD hcg 250iu

Ik wil cleanbulken in deze kuur maar toch het maximale eruit halen zonder een grammetje vet
Stel clen is katabool dan verlies ik dat liever nog voor de kuur om geen gains te verliezen

Ja:o

Beginnersfoutje, merkte er pas wat van toen ik richting de 10% ging.

Ik heb het nog nooit zonder AAS genomen dus zou het niet weten, maar ik heb iig nooit gemerkt dat het katabool is dus.

Dan ben ik maar even het proefkonijn van 2014 :p ik houd wel een logje bij zodra ik begin. even wachten tot me blessure weg is enzo

Ik neem het zolang ik merk dat t effect heeft. Als ik minder merk verhoog ik dosis. Na 2 weken neem ik vaak wel ff paar dagen rust.

Ik heb het nog nooit zonder AAS genomen dus zou het niet weten, maar ik heb iig nooit gemerkt dat het katabool is dus.

Lijkt me sterk dat je als er eventuele katabole werkingen bij verbonden zijn zult merken tegenover de anabolishe compunds die je erbij naast zet :p

Lijkt me sterk dat je als er eventuele katabole werkingen bij verbonden zijn zult merken tegenover de anabolishe compunds die je erbij naast zet :p

Ja dat is dus mijn punt. Ik heb er altijd AAS bij genomen dus een eventuele katabole werking zal verre van prominent aanwezig zijn.

Ik weet niet als het door de Clen was of door een goede week maar ik vond het zelf vrij katabolistisch(Is dat een woord) werken!

Was het de slapeloze nachten, hartkloppingen en spierpijn waard? **** yea!

Terug
Naar boven