MuscleMeat

Clenbuterol concrete getallen??

breakfire

Novice
Waardering
0
harde werkers,

Ik train al een aantal jaren (8). Ben nieuw in de Clenbuterol-scene en vraag me af, na het lezen van een aantal zeer onduidelijke posts en verwarrende verhalen, wat nou de concrete waarheid is m.b.t. Clen. Ik heb veel supplementen geprobeerd, waar de ene echt knudde was, liet de andere "redelijke" resultaten liet zien. De beste 2 (voor mezelf) zijn hydroxycut en Xenadrine RFA-1. Verloor 8 kg met RFA-1 in een half jaar.

Ga nu aan de Clen (120 tabs besteld). Weeg zelf 111 kg met behoorlijk wat vet% (24%). Mijn doel is om naar de 12% te gaan. Met Clen hoop ik een goede start te maken, daarnaast doe ik momenteel 3-4x p/w aan cardio (vol programma).

Wie kan me eens een paar concrete getallen geven over hoeveel hij/zij is afgevallen op Clen ? En wie heeft er genoeg ervaring om een inschatting te maken van wat Clen met mijn lichaam gaat doen?
Ben ook benieuwd naar waardevolle tips m.b.t. cycle-schema's

Ik hoor 't graag.
Greetzzzz BREAKFIRE

Ik geloof dat veel mensen hier niet zo te spreken zijn over clen. Dit omdat het bij mensen catabool werkt en er nogal wat bijwerkingen aan vast zitten.

Met de zoek functie zou je hier meer dan genoeg uitgebreide informatie over moeten kunnen vinden.

Heb je trouwens al een goed voedingsschema om te cutten? Een vetpercentage van 12% moet met een goed schema namelijk op een "normale" manier ook makkelijk te halen zijn, daar heb je echt geen Clen voor nodig. Dat vind eerder een optie voor mensen die echt heel laag in hun vet percentage willen gaan.

niets aan toe te voegen.

wat?clen catabool waarom gebruiken de meesten dan clen voor het behoud van massa na de kuur?

dat dacht ook iets vreemds te lezen :D

Uit onderzoek op mensen is gebleken dat clen op mensen catabool werkt. Iets wat eerst niet werd gedacht omdat uit onderzoek op ratten het tegenoverstelde bleek.