MuscleMeat

Clenbuterol concrete getallen??

breakfire

Novice
Waardering
0
harde werkers,

Ik train al een aantal jaren (8). Ben nieuw in de Clenbuterol-scene en vraag me af, na het lezen van een aantal zeer onduidelijke posts en verwarrende verhalen, wat nou de concrete waarheid is m.b.t. Clen. Ik heb veel supplementen geprobeerd, waar de ene echt knudde was, liet de andere "redelijke" resultaten liet zien. De beste 2 (voor mezelf) zijn hydroxycut en Xenadrine RFA-1. Verloor 8 kg met RFA-1 in een half jaar.

Ga nu aan de Clen (120 tabs besteld). Weeg zelf 111 kg met behoorlijk wat vet% (24%). Mijn doel is om naar de 12% te gaan. Met Clen hoop ik een goede start te maken, daarnaast doe ik momenteel 3-4x p/w aan cardio (vol programma).

Wie kan me eens een paar concrete getallen geven over hoeveel hij/zij is afgevallen op Clen ? En wie heeft er genoeg ervaring om een inschatting te maken van wat Clen met mijn lichaam gaat doen?
Ben ook benieuwd naar waardevolle tips m.b.t. cycle-schema's

Ik hoor 't graag.
Greetzzzz BREAKFIRE

Ik geloof dat veel mensen hier niet zo te spreken zijn over clen. Dit omdat het bij mensen catabool werkt en er nogal wat bijwerkingen aan vast zitten.

Met de zoek functie zou je hier meer dan genoeg uitgebreide informatie over moeten kunnen vinden.

Heb je trouwens al een goed voedingsschema om te cutten? Een vetpercentage van 12% moet met een goed schema namelijk op een "normale" manier ook makkelijk te halen zijn, daar heb je echt geen Clen voor nodig. Dat vind eerder een optie voor mensen die echt heel laag in hun vet percentage willen gaan.

niets aan toe te voegen.

wat?clen catabool waarom gebruiken de meesten dan clen voor het behoud van massa na de kuur?

dat dacht ook iets vreemds te lezen :D

Uit onderzoek op mensen is gebleken dat clen op mensen catabool werkt. Iets wat eerst niet werd gedacht omdat uit onderzoek op ratten het tegenoverstelde bleek.

Clen verbrand namelijk niet alleen vet uit het lichaam, maar ook eiwit uit de spieren omdat het tussen deze twee geen onderscheid kan maken.

Bovenstaande heb ik uit verschillende topics over clen die ik o.a. hier heb gelezen. Wanneer je de zoek functie gebruikt en zoekt op clen* zul je hier verschillende topics (met wetenschappelijke onderbouwing) over vinden.

potverdorie, die bram is slimmer dan ik dacht :D ;)

ehv_brambo zei:
Uit onderzoek op mensen is gebleken dat clen op mensen catabool werkt.

Geen last van! Ik ben al wel n paar kg's kwijt, dwz mn bulkbuikje is minder geworden en verder kreeg ik laatst zelfs te horen dat t leek alsof ik weer was gegroeid ! Ik neem momenteel alleen clen en uiteraard de juiste voeding.

all right all zijn al gezegd hierboven,

neem het nu ook zelf en zit al op 8% denk, en dan heeft clen mijn inziens pas effect en zeker als je op 20% zit, is een goed voedingsschemaen veel cardio het middel om af te vallen

En hier op het board zijn de meningen verdeeld over clen gebruik, over de inname en hoelang en waarvoor het dan wel niet goed of slecht is. Iedereen die het wil gebruiken zal er denk anders op reageren denk dus er zal niet een waarheid zijn

clen is alles behalve catabool en inderdada gebruiken de meeste gevorderde atleten het asl brug tussen de kuren in om massa en zelfs kracht te behouden. Alleen ben ik van clen op zichzelf niet echt te spreken over de vetverbrandende werking. En inderdaad als je op zo'n hoog % zit raad ik je een goed dieet aan. Als je dramatisch je vet percentage wilt laten zakken kun je overwegen ionamine forte te gebruiken maar hier zitten wel aardige risico's aan aangezien het een amfetamine is !!!

Chemical zei:
Als je dramatisch je vet percentage wilt laten zakken kun je overwegen ionamine forte te gebruiken maar hier zitten wel aardige risico's aan aangezien het een amfetamine is !!!

Klinkt op zich wel leuk maar ik heb geen zin om mn eetlust te onderdrukken, heb een aantal jaartjes speed gebruikt en eten was wel het laatste waar ik zin aan had. Ik weet niet in hoeverre dit middel je eetlust onderdrukt??

De ene amfetamine is de ander niet uiteindelijk.

Clen is goed om van de 8% naar 4% te gaan omdat je dan juist heel veel spiermassa gaat inleveren. Dan komt de antikatabole werking goed van pas. Daarboven moet je gewoon dieeten.

Probeer maar eens met een goed dieet op de 12-14 te komen, neem dan een eca stackertje tot de 8-9% en dan pas de clen. Zorg wel voor voldoende tussenposen.

Na alle tegenstrijdige berichtgevingen ben ik eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat. Hou je ons op de hoogte breakfire?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt.

Bedankt voor jullie reacties. Denk een dezer dagen de Clen binnen te krijgen. Ik ben niet echt heel veel wijzer geworden als het gaat om ervaringen van anderen en concrete getallen zoals ik in de originele post aankaartte.

Wat ik wel lees op diverse andere (amerikaanse/canadese) forums is dat iedereen er razend enthousiast over was. Veel afgevallen en in enkele gevallen ook behoorlijke anabole side-effects.
Ik ga een cycletje doen en laat jullie de resultaten met een paar weken weten.

Is er verder nog iemand die me zijn/haar ervaring kan vertellen ?

Bedankt.........
BREAKFIRE

Wat mijn bevindingen zijn is dat je spiermassa er in elk geval niet door afneemt, mss eerder zelfs wat toe. After all wordt er van beweerd dat het eenzelfde anabole werking zou hebben als anavar.

Dat durf ikzelf niet hardop te zeggen maar t wordt ook niet minder iig.

Leviathan zei:
Wat mijn bevindingen zijn is dat je spiermassa er in elk geval niet door afneemt, mss eerder zelfs wat toe. After all wordt er van beweerd dat het eenzelfde anabole werking zou hebben als anavar.

Dat durf ikzelf niet hardop te zeggen maar t wordt ook niet minder iig.

Nou de anabole werking van clen is wel heel gering ten minste in een verstandige dosering dan. Het is dan ook niet voldoende om in een kcal arm dieet het verlies aan spiermassa te voorkomen . Het zorgt er echter wel voor dat het verlies een stuk minder is.

Chemical zei:
clen is alles behalve catabool en inderdada gebruiken de meeste gevorderde atleten het asl brug tussen de kuren in om massa en zelfs kracht te behouden. Alleen ben ik van clen op zichzelf niet echt te spreken over de vetverbrandende werking. En inderdaad als je op zo'n hoog % zit raad ik je een goed dieet aan. Als je dramatisch je vet percentage wilt laten zakken kun je overwegen ionamine forte te gebruiken maar hier zitten wel aardige risico's aan aangezien het een amfetamine is !!!

dit wordt al jaren niet meer officieel gemaakt, hele grote kans op fakes dus. de meeste daar wordt gewoon speed ingestopt.

soulreaver zei:
dit wordt al jaren niet meer officieel gemaakt, hele grote kans op fakes dus. de meeste daar wordt gewoon speed ingestopt.

Tis nog redelijk verkraagbaar, maar ik zou het niemand snel aanraden.

soulreaver zei:

Ik heb het vorig jaar nog in de apotheek ik spanje gekocht, gewoon origineel van spiropent over een week ben ik er weer. Even wat goedkoop inkopen.

Terug
Naar boven