- Waardering
- 2
Waarom niet Chemical (Jerry), het is toch goed spul........ wat is er mis mee dan??Chemical zei:Tis nog redelijk verkraagbaar, maar ik zou het niemand snel aanraden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet Chemical (Jerry), het is toch goed spul........ wat is er mis mee dan??Chemical zei:Tis nog redelijk verkraagbaar, maar ik zou het niemand snel aanraden.
ccnp zei:Ik heb het vorig jaar nog in de apotheek ik spanje gekocht, gewoon origineel van spiropent over een week ben ik er weer. Even wat goedkoop inkopen.
Leviathan zei:Ionamine forte?
Zal ik volgende week meteen ff kijken daar.
In een observationeel onderzoek van het type patiënt-controle werd bij echocardiografisch onderzoek een hartklepafwijking aangetoond bij 53 van de 233 obese proefpersonen (22,7%) die behandeld werden hetzij met dexfenfluramine alleen, hetzij met een associatie van eetlustremmers (dexfenfluramine-fentermine of fenfluramine-fentermine) en bij 3 van de 233 (1,3%) niet-behandelde proef personen. Het relatieve risico was 22,6 (95% betrouwbaarheidsinterval: 7,9-87,1).
MrJ zei:Was het trouwens ook niet dat Clen je Cortisol receptoren bezet houdt?