MuscleMeat

clenbuterol en kramp

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
kan clen de oorzaak zijn van mijn spierkrampen?

ik ben net klaar met mijn nakuur en wil nu een tijdje aan de clen, 2 dagen op 2 dagen af , om de massa wat beter vast te houden maar zodra ik begin met 1 tablet van 0,05 mg van gs begin ik erge krampen te krijgen, is dit toeval of niet?

ook neem ik creatine waarvan ik weet dat een te hoge dosis ook kramp kan veroorzaken maar ik zit maar op 5 gram per dag en dit is de helft minder dan dat ik normaal neem en dan heb ik ook geen last dus denk niet dat dit de oorzaak is, mischien in combinatie met clen???

iemand die een verklaring heeft?

Ik zal sowieso geen Crea nemen icm clen aangezien je aardig veel vocht vasthoud met Crea.
Verder VEEL waer drinken als je krampen krijgt en evt Magnesium helpt gegarandeerd.

Het is idd de clen die zorgt voor de krampen, wat zeker helpt is een flinke dosis taurine per dag! Heeft bij mij zeker zijn effect gehad.

Je moet ook rustig aan opbouwen per 20mcg. Als jij de clen per 50mcg ineens neemt is kramp een mogelijke bijwerking idd.

2d op en af is achterhaald als het om behoud van massa gaat; doe gewoon 3w ed en bouw langzaam op naar je gepaste dosis. Krampen zijn normale nevenwerking zeker als je deze 2 combineert (creatine/clen). Ik had er ook last van. Mineralen als supplement heeft bij mij wel geholpen.

Verstoorde mineralenbalans die altijd samengaat met vochtafdrijvers en dikwijls met vetverbranders zoals clen. Laat je bloed kontroleren en je weet welke. Bijna zeker kalium magnesium

Kramp en hoofdpijnen lijken normaal, even doorbijten denk ik maar ...

Bij mij waren de bijwerkingen pas na 3 keer 2 weken on/of weg

LOL :D Good old Clen, get them everytime :P

er is maar een hulp middel dat werkt, en dat is taurine, verkrijgbar bij de betere voedings suplementen speciaal zaak, en hoeveel? 1 a 2gram per dag, en je spier krampen verdwijnen als sneeuw voor de zon

ow ja, voor ik het vergeet, veel drinken.... Ik los zelf 1 gram taurine op in 1.5l water...

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor de reacties,
wou eigenlijk magnesium gaan halen maar denk dat ik toch eerst de taurine probeer.
ik zal laten weten of het heeft geholpen....

Terug
Naar boven