AndroidHealthClinic

clenbuterol vraagjes

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik heb een aantal vragen over clenbuterol. Mijn vriendin wil Glen gaan gebruiken ok de laatste kilo's eraf te werken ivm fotoshoot vanwege modellenwerk.
Ze heeft als een eca en andere burners gebruikt maar wil nu wel iets zwaardere.

Ze sport 4-5x in de week, krachttraining en cardio. Daar naast heeft ze een goed eetschema en is consequent.

Wat voor dosering kan ze pakken?

En wat werkt beter, 2wk on/off of 2 dg on/off

En hoelang?

Bijwerkingen zijn bekend, waar moeten we goed opletten?

Ik ben zelf alleen bekend met AAS niet met clen, van daar de vraag

Laatst bewerkt:
Verbrand ze bij Glen meer kcal?

Ik ken de doseringen niet bij vrouwen maar begin gewoon met het minimale en verhoog van dat tot dat tot ze het gevoel van clen heeft en blijf dit gevoel vasthouden dus als het daalt moet de dosis omhoog. 2 weken op 2 weken af

Glen? Ik heb een maat die Glen noemt...Blijf met je poten van hem af! Niemand gebruikt Glen!

Clen daarintegen... :p.

Beginnen op 20mcg en verhogen naargelang de side effects verdwijnen, net voor ze ondragelijk worden de verhoging stoppen en de huidige dosering aanhouden, verhogen indien nodig. Ikzelf heb 2 weken on gedaan, ging super!

De lengte van de tijd kies je zelf natuurlijk, tot ze het resultaat ziet dat ze wilt!

Net voor dat modellenwerk zou ik nog een vochtafdrijver gebruiken, mits het net voor een shoot is etc.

Good luck!

Laatst bewerkt:
Glen? Ik heb een maat die Glen noemt...Blijf met je poten van hem af! Niemand gebruikt Glen!

Clen daarintegen... :p.

Beginnen op 20mg en verhogen naargelang de side effects verdwijnen, net voor ze ondragelijk worden de verhoging stoppen en de huidige dosering aanhouden, verhogen indien nodig. Ikzelf heb 2 weken on gedaan, ging super!

De lengte van de tijd kies je zelf natuurlijk, tot ze het resultaat ziet dat ze wilt!

Net voor dat modellenwerk zou ik nog een vochtafdrijver gebruiken, mits het net voor een shoot is etc.

Good luck!

gozer! 20mg is echt een dodelijk hoge dosering!:eek:

Clenbuterol protocol:
2 weken on, 2 weken off
Dag 1-3, 25mcg
Dag 4-6, 50mcg
Dag 7-9, 75mcg
Dag 10-12, 100mcg
Dag 13-14, 125mcg

Kijk gewoon per verhoging aan of je lichaam het tolereert, zo ja volg je het protocol verder en anders blijf je op de dosering die jij als maximaal ervaart.

gozer! 20mg is echt een dodelijk hoge dosering!:eek:

Clenbuterol protocol:
2 weken on, 2 weken off
Dag 1-3, 25mcg
Dag 4-6, 50mcg
Dag 7-9, 75mcg
Dag 10-12, 100mcg
Dag 13-14, 125mcg

Kijk gewoon per verhoging aan of je lichaam het tolereert, zo ja volg je het protocol verder en anders blijf je op de dosering die jij als maximaal ervaart.

Oh shit! Sorry, my bad, typfoutje! Maar toch, wie the f**k gaat er 20mg aan Clen slikken? :p, i'd like to see ze quantity of pillz required for that.

Oh shit! Sorry, my bad, typfoutje! Maar toch, wie the f**k gaat er 20mg aan Clen slikken? :p, i'd like to see ze quantity of pillz required for that.

There is always one nut job ... tijdje geleden nog een BB'er opgenomen die 5gr Yohimbine HCL had geslikt :D

• Topic Starter Topic Starter
Yo thanks mannen, hier heeft mn vrouwtje wat aan.

Dosering hierboven voor mannen of is hij voor vrouwen?

Neem wel voldoende taurine en magnesium om spierkramp en hartklopping te beperken. Bij een hoge dosis kan dat namelijk erg vervelend zijn.

Je kan haar beter albuterol laten nemen (salbutamol)
Je wil toch niet de hele dag met zo'n gejaagde en geïrriteerde vrouw zijn

Terug
Naar boven