XXL Nutrition

Clenbuterol werkt niet?

CobyBE

Advanced Bodybuilder
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Hey iedereen

Ik ben sinds 1,5 week bezig met Clen van een bekend UG lab. Dit in twee on/ twee off waarbij ik elke twee dagen een halve tab extra (25mcg) ophoog. Momenteel zit ik op 2,5 tablet (125mcg)

Nu heb ik het wel warmer als normaal en ook soms hoofdpijn door verhoogde bloeddruk en zweet ik me ook kapot op trainingen en tijdens cardio echter ben ik nog geen enkel grammetje afgevallen. Ook heb ik geen tremor oid. Ik lees uit andere topics dat mensen op de eerste paar dagen al een kilo ofzo verliezen.

Ik denk wel dat ze echt zijn aangezien ik toch wel wat sides vertoon. Ook was mijn hartslag net 81 in rust.

Mijn voedingsschema
8:00
250ml halfvolle melk
50g bambix
kCal 297 - E 14 - K 49 - V 5

10:00
Vitalinea 0% aardbei
Vitalinea 0% perzik
kCal - 96 - E 10 - K 13 - V 0

12:00
Bruinbood (4 à 6 sneden)
150gr Kip filet (gemarineerd)
2x Lapje kaas - 80 gr
Ei
Remoulade (dressing) - 20 gr
kCal - 941 - E 71 - K 57 - V 53

15:00
Banaan
kCal 124 - E 1 - K 30 - V 0

18:00 (Pre WO)
Whey Delicious (40gr) met water
kCal 157 - E 32 - K 3 - V 2

20:00 (Post WO)
Whey Delicious (40gr) met water
kCal 157 - E 32 - K 3 - V 2

TOTAL: 1800 - 160 - 154 - 61 (35/34/31)

21:00 avondeten wat de pot schaft, dit is eigenlijk altijd 50 - 70 gr pasta of rijst + kip/kalkoen/biefstuk + klein beetje saus. Hiervoor tel ik eigenlijk altijd 500 à 600 kCal

Komt samen met avondeten uit op zo'n 2400 kCal. Mijn onderhoudsniveau is 3187 kCal en volgens het excel schematje zou ik minder als 2869 Kcal moeten binnen krijgen om te k*tten.

Zit ik gewoon te laag in kCals? Of is het nog steeds niet weinig genoeg? Ik drink de hele dag door water behalve twee blikjes Cola (139 kCal x 2 = 278 kCal)

Wat denken jullie? Is mijn voedingsschema gewoon helemaal fout of doe ik verder iets verkeerd? Tevens ben ik terughoudend om naar 3 tabs (150 mcg) te gaan omdat ik van de sides niet zoveel merk en dit mij misschien een vertekend beeld van mijn gezondheid geeft...

op hoeveel kcals zat je voordat je begon te cutten dan?

• Topic Starter Topic Starter
Rond onderhoud, beetje erboven. Zo'n 3000 à 3200 kCal.

Kijk het nog een weekje aan zou ik zeggen ;)

Als je warmer hebt, gebeurd er wel iets. Kan zijn dat die ondergedoseerd is of dat je gewoon downregulatie hebt.
Eens je lichaam het product herkent, kan dit snel gaan. Ik nam van die witte met de gele streep tot wel 250mcg
en merkte niets. Die met de stier ga ik op 100mcg al goed

Sommige mensen denken niks te merken van Clen, maar het werkt ondertussen wel.

Pak gewoon spriropent.

Ok dus ik kan best gewoon nog een tijdje wachten? Ik merk namelijk wel wat sides gewoon niet zo fel als verwacht en het feit dat ik nog niks afgevallen ben :p

@Robke: Die laatste heb ik ook, zit nu op 125 mcg

Ok dus ik kan best gewoon nog een tijdje wachten? Ik merk namelijk wel wat sides gewoon niet zo fel als verwacht en het feit dat ik nog niks afgevallen ben :p

@Robke: Die laatste heb ik ook, zit nu op 125 mcg

Je bent ook nog maar een paar dagen bezig hé man. Clen bouwt op naar gelang je het blijft gebruiken.

Dat is wat ik ook eerst dacht maar omdat ik op internet zo'n wonderverhalen lees werd ik plots wat nerveus of het nou wel echt zou zijn. Bedankt voor de snelle hulp, iedereen :)

ja, en gezien je 2 days on / 2 days off gaat, duurt het allemaal wat langer ;) Persoonlijk hou ik liever aan 2 weken
on / 2 weken off. En als je een gek wilt doen stop je even bij de apo voor Nustasium ;) Is een soort van Benadryl.
Kan je langer gebruiken met een lagere dosis

EDIT: of je besteld hem hier: http://www.newpharma.be/apotheek/axone-pharma/48666/nustasium-20-tabletten.html
zonder voorschrift ;)

Wat zegt de spiegel?

Merci voor de link Robke :)
Balternate: Spiegel ziet er nog identiek uit, heb zelfs foto's gemaakt begin vorige week zodat ik niet voor de gek gehouden kan worden door mijn eigen zelfbeeld. (Dunner / dikker zien dan je werkelijk bent omdat je dit denkt)

ja, en gezien je 2 days on / 2 days off gaat, duurt het allemaal wat langer ;) Persoonlijk hou ik liever aan 2 weken
on / 2 weken off. En als je een gek wilt doen stop je even bij de apo voor Nustasium ;) Is een soort van Benadryl.
Kan je langer gebruiken met een lagere dosis

EDIT: of je besteld hem hier: http://www.newpharma.be/apotheek/axone-pharma/48666/nustasium-20-tabletten.html
zonder voorschrift ;)

Dat benadryl verhaal ben ik eigenlijk niet uit. Nogal een zwaar nietes-welles waarbij een gepost onderzoek met toch overtuigde dat het niets deed?
Heb je daar dan wel goede ervaringen bij?

Het enige waar ik tot nu toe enige consensus over kon vinden was dat yohimbe hcl dan wel zorgde dat je clen wat langer (3weken) kon gebruiken.

Dat benadryl verhaal ben ik eigenlijk niet uit. Nogal een zwaar nietes-welles waarbij een gepost onderzoek met toch overtuigde dat het niets deed?
Heb je daar dan wel goede ervaringen bij?

Het enige waar ik tot nu toe enige consensus over kon vinden was dat yohimbe hcl dan wel zorgde dat je clen wat langer (3weken) kon gebruiken.

Mijn downregulatie is toch een pak minder als ik een ketotifen erbij neem

Die Yohimbine (Yocoral, ook bij de apo) is maar ruk erbij. Nu ja, misschien was mijn dosis niet hoog genoeg.
Voor mijn kleine vriend was dat dan wel weer leuk :D Als ik dan die 500mg Yohimbe bark nam werd ik kotsmisselijk.
Dat is de enige supp die ik ooit heb weg geflikkerd :)

Underground clen kan je beter wat meer van nemen over het algemeen.

Mijn downregulatie is toch een pak minder als ik een ketotifen erbij neem

Die Yohimbine (Yocoral, ook bij de apo) is maar ruk erbij. Nu ja, misschien was mijn dosis niet hoog genoeg.
Voor mijn kleine vriend was dat dan wel weer leuk :D Als ik dan die 500mg Yohimbe bark nam werd ik kotsmisselijk.
Dat is de enige supp die ik ooit heb weg geflikkerd :)

haha nja dan was het toch niet voor niets als je generaal toch even blij was ;).

Dat 2 weken on en 2 weken af gedoe zegt me echt niets. Dus 6 weken straight liever,zal wel weer iets zijn om proefondervindelijk achter te komen of dat effectief is en hoe.

haha nja dan was het toch niet voor niets als je generaal toch even blij was ;).

Dat 2 weken on en 2 weken af gedoe zegt me echt niets. Dus 6 weken straight liever,zal wel weer iets zijn om proefondervindelijk achter te komen of dat effectief is en hoe.

Tja ... normaal moet je adhv je lichaamstemp verhogen of niet als je 6 weken straight gaat. Dus iedere
morgen je temperatuur nemen. Zolang die verhoogd is, je clen niet verhogen. Het is allemaal wat kort
door de bocht om te zeggen om de zoveel dagen x mcg erbij. Sommige mensen moeten maar om de 4
dagen verhogen bv. Tja, dan kan je al langer verder voordag je op een mega dosis zit

De gewenning neemt heel snel toe bij clenbuterol. Ik moet na zelf na 2 weken echt flink verhogen wil ik nog wat merken. Eerste dag was bij mij 40mcg zat en na twee weken zat ik op 180mcg.
Ik heb zelfs na 2 weken stoppen niet hetzelfde effect met 40mcg als daarvoor dus voor mij is zelf 2 weken on en 2 weken off te kort op elkaar.

Tja ... normaal moet je adhv je lichaamstemp verhogen of niet als je 6 weken straight gaat. Dus iedere
morgen je temperatuur nemen. Zolang die verhoogd is, je clen niet verhogen. Het is allemaal wat kort
door de bocht om te zeggen om de zoveel dagen x mcg erbij. Sommige mensen moeten maar om de 4
dagen verhogen bv. Tja, dan kan je al langer verder voordag je op een mega dosis zit

Vindt dat al pak beter klinken dan idd standaard verhogen.

Thanks man!

Stel je begint aan je tweede periode on, stop je dan met de hoogste dosering die je de vorige periode had?

Stel je bent de eerste twee weken op 150mcg gestopt, begin je dan opnieuw met 150mcg of bouw je opnieuw op vanaf 20/40mcg?

Terug
Naar boven