AndroidHealthClinic

Clenbuterol

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Als je aan de clenbuterol zit, en je stopt 2,5 dag voor een feest.

halfwaardetijd is 36 uur. Zou je dan aan de g kunnen?

Ik zou het toch niet aanraden man,niet gezond vr je hart denk ik!

Ik zou het gewoon overslaan... Clen blijft heavy voor je rikketik

Wat wil je nou horen? "Ja kan best jonguh, ik heb het ook gedaan en ben nog niet dood" ? :rolleyes:

Het is tegen de regels om vragen over recreatieve drugs te stellen in dit subforum.

Dood zal je er niet van gaan .. Maar gezond zal het ook zeker niet zijn ;)

Heb op clen eens een paar bacardi's gedronken .. M'n hartje ging goed tekeer .. Zou het niemand aanraden allesinds :D

Ik lig gelukkig nog niet in een kist !

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt .. Dan wordt het een party ''nuchter''

Ik dacht als ik vandaag stop, dan is het morgen avond uit me lichaam. Heb me lichaam 2 dagen niks meer voordat ik g zou nemen.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:48 ----------

Wat wil je nou horen? "Ja kan best jonguh, ik heb het ook gedaan en ben nog niet dood" ? :rolleyes:

Het is tegen de regels om vragen over recreatieve drugs te stellen in dit subforum.

Wat wil je met deze antwoord bereiken?

Laatst bewerkt:
ik heb ook 12 weken clen gebruikt en dit is mijn laatste week en daarna nooit meer, je gaat trillen en hart gaat sneller kloppen en wordt ook zenuwachtig.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook 12 weken clen gebruikt en dit is mijn laatste week en daarna nooit meer, je gaat trillen en hart gaat sneller kloppen en wordt ook zenuwachtig.

Dit is ook niet mijn 1e keer dat ik het gebruik. Ik weet ook de gevolgen ervan, en wat het met je doet.

Maar as zaterdag heb ik een feest, en vandaag ik me laatste dosis genomen(80mcg).

De clen zou morgenavond uit me lichaam zijn, en zaterdag middag heb ik een party.

Dan is de clen al bijna 48 uur uit me lichaam, zou toch geen probleem meer opleveren lijkt mij?

Oke bedankt .. Dan wordt het een party ''nuchter''

Ik dacht als ik vandaag stop, dan is het morgen avond uit me lichaam. Heb me lichaam 2 dagen niks meer voordat ik g zou nemen.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:48 ----------

Wat wil je met deze antwoord bereiken?

Ik hoop te bereiken dat er minder achterlijke vragen gesteld worden.

Gewoon niet doen. Clen is zelf al troep, moet je niet gaan combineren met andere dingen.

Vooral ook omdat g een doener is en clen je hart sneller gaat tikken, gaat elkaar tegen werken wat ook niet echt gezond is.

Reset? Zou lekker nuchter gaan :)

Ik zou t niet doen clen is up en Gtje is down, gaat niet samen.
En er bestaan tog geen domme vragen....?

Veklaar waarom jij dit een domme vraag vindt, dit forum is toch voor vragen.

Ja, vragen over AAS en andere illegale middelen die gebruikt worden ter bevordering van je bodybuilding en/of andere sporten.

Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat het niet verstandig is om te doen. Clenbuterol is na 36 uur helemaal niet uit je lichaam, 36 uur is de halfwaarde tijd dus zit het geloof ik nog wel een week in je lichaam na staken.
Clen is een upper en ghb is een downer, dus je maakt het nog zwaarder voor je hart.

Men denkt dat ghb maar een licht middeltje is, maar het is verre van gezond en heel erg verslavend. Kijk dus aub uit met die troep.

edit: Topics als dit maken me vooral pissig omdat er op deze manier steeds makkelijker over gedacht gaat worden.
Ik hoor echt zo vaak dat mensen lekker kuren, lekker snuiven, Gtje hier, zuipen daar. Ronduit belachelijk.
AAS is al belastend voor je lichaam dus ga dat nou niet combineren met andere zooi.

Laatst bewerkt:
terwijl ik toch wel wat bbers ken die er graag mee slapen ;)

waarom niet aan de eca !!!! echte party drug nr 1 ;)

De clen zou morgenavond uit me lichaam zijn, en zaterdag middag heb ik een party.

Gast je snapt er helemaal niks van! Wat is halfwaarde? Ten eerste hoeveel zit er in je lijf als je om de 24 uur een opbouwende dosis neemt tot 80 mcg? Volgens mij denk je 80mcg maar dat is veel meer want je neemt elke 24 uur en na 36 uur is de helft van de vorige dosis nog over. Cumulatief zit er heel veel Clen in je lijf. En morgen avond is het dus niet uit je lichaam, 36 uur later is het de helft van die hoge cumulatieve dosis. Zaterdag middag zit er nog substantieel veel Clen in jou lichaam.

• Like
Waarderingen: Fex
GHB op n party vind ik sowieso al niet geslaagd. Niet doen dus.

Terug
Naar boven