Daar kunnen ze je niks vertellen over hoe de afbouw van de concentratie Clenbuterol werkt. Die vraag kan je prima hier stellen, dat heb ik je ook geprobeerd uit te leggen hoe het komt dat het veel langer duurt dan jij denkt voordat Clen uit je lijf is. Als je wil leg ik dit net zo vaak en op verschillende manieren uit tot je het duidelijk is. Van harte welkom met dat soort vragen

Graag zelfs want uit je teksten blijkt dat je halfwaarde en cumulatieve dosisopbouw niet snapt. Dat vind ik best risicovol als je Clen neemt. Deze sectie is een vrij unieke plek denk ik. Hier zijn mensen die je met die vraag kunnen en willen helpen.
En dan stel je op het drugsforum de vraag dat je nog een upper in je lijf hebt en dat je dit al een tijd gebruikt en je zonder je hart rust te gunnen er een downer in wil gooien omdat dat feestelijk schijnt te zijn. Die vraag mogen zij beantwoorden of op dat speciale topic op DBB. Daar kom ik als sporter toch zeer zelden en als ik er ben verbaas ik me alleen maar. Succes