Fitness Seller

Clenbuterol

terwijl ik toch wel wat bbers ken die er graag mee slapen ;)

waarom niet aan de eca !!!! echte party drug nr 1 ;)

Excuses voor het off topic gaan. Maar is eca chill om te nemen bij uitgaan? En valt het te combineren met alcohol? Heb het nooit genomen, wil het morgenavond misschien proberen.

Goed dat Langeman vasthoudend blijft over drugs en de AAS sectie. Mijn punt daarin is vooral het naleven van de regels. De regel op DBB is heel duidelijk en de motivering ook. Of je handhaaft of je vind met voortschrijdend inzicht dat een "g" blowtje snuifje moet kunnen (wat een k*t woord trouwens dat g, noem het dan ook gewoon GHB) En dan moet je de regel schrappen. Zoals nu krijg je een sfeer waarin het allemaal erg onduidelijk is. Daarnaast vind ik persoonlijk drugs en fanatiek trainen ook echt niet kunnen, kwestie van attitude. Ben je een sporter of drugsgebruiker. De regel op DBB heeft het over het gevaar van vereenzelvigen met narcotica....is dat gevaar niet al een tijdje manifest? Mijn ouders gooien AAS en drugs zomaar op een hoop, ik zie een duidelijk verschil maar hebben mijn ouders uiteindelijk niet meer gelijk als ik? Er wordt blijkbaar zomaar geshopt van middel naar middel hoe erg ik dat voor de sport en de beeldvoring over AAS ook vind. Want ik vind het niet tof als maatschappelijk men mij als druggebruiker ziet. Ik zie mezelf wel als sporter, niet naturel maar wel een sporter.

Goed dat Langeman vasthoudend blijft over drugs en de AAS sectie. Mijn punt daarin is vooral het naleven van de regels. De regel op DBB is heel duidelijk en de motivering ook. Of je handhaaft of je vind met voortschrijdend inzicht dat een "g" blowtje snuifje moet kunnen (wat een k*t woord trouwens dat g, noem het dan ook gewoon GHB) En dan moet je de regel schrappen. Zoals nu krijg je een sfeer waarin het allemaal erg onduidelijk is. Daarnaast vind ik persoonlijk drugs en fanatiek trainen ook echt niet kunnen, kwestie van attitude. Ben je een sporter of drugsgebruiker. De regel op DBB heeft het over het gevaar van vereenzelvigen met narcotica....is dat gevaar niet al een tijdje manifest? Mijn ouders gooien AAS en drugs zomaar op een hoop, ik zie een duidelijk verschil maar hebben mijn ouders uiteindelijk niet meer gelijk als ik? Er wordt blijkbaar zomaar geshopt van middel naar middel hoe erg ik dat voor de sport en de beeldvoring over AAS ook vind. Want ik vind het niet tof als maatschappelijk men mij als druggebruiker ziet. Ik zie mezelf wel als sporter, niet naturel maar wel een sporter.

+1

Ik snap trouwens niet dat de mods deze regel niet handhaven.

Sorry maar deze opmerking heb ik toch ook echt TE vaak voorbij zien komen! En we weten nu we dat je iets duidelijk probeert te maken!

Spreek eens voor jezelf en niet voor we!!! Zo lijkt het net of jij namens iedereen spreekt terwijl hier niet eenduidig over gedacht wordt. En jij bepaald voor iedereen zomaar even dat het te vaak gehoord is ??? Kan zijn dat jij dat vind maar om dat op een forum te gaan bepalen vind ik nogal vreemd. Ik ga toch ook niet bepalen dat er geen topics over haarverlies meer mogen komen ook al vind ik dat dit echt te vaak voorbij komt. Iedereen mag net zo vaak iets herhalen als hij wil, zeker als iemand het echt belangrijk vind. Uit mijn reactie kan je ook afleiden dat ook ik dit echt een belangrijk issue vind. Ik was niet van plan om ermee te stoppen zolang topics in de AAS sectie over drug gaan.

Laatst bewerkt:
Spreek eens voor jezelf en niet voor we!!! Zo lijkt het net of jij namens iedereen spreekt terwijl hier niet eenduidig over gedacht wordt. En jij bepaald voor iedereen zomaar even dat het te vaak gehoord is ??? Kan zijn dat jij dat vind maar om dat op een forum te gaan bepalen vind ik nogal vreemd. Iedereen mag net zo vaak iets herhalen als hij wil, zeker als iemand het echt belangrijk vind. Uit mijn reactie kan je ook afleiden dat ook ik dit echt een belangrijk issue vind. Ik was niet van plan om ermee te stoppen zolang topics in de AAS sectie over drug gaan.

Maar ik reageer toch ook niet op jou reactie? Ik had daar ook wat over kunnen zeggen omdat ik die mening niet deel. Dat doe ik toch niet, omdat ik ieders mening accepteer.

Daarbuiten verantwoord jij je mening, en is het geen verwijt tegenover de mods. Maar ik had misschien mijn opmerking bij mezelf moeten houden, zodat duidelijk was dat ik alleen voor mezelf sprak. Als je daarvoor mijn excuses wilt hebben, heb je die bij deze.

Maar het herhalen van een mening in zulke getale dat het gaat opvallends gewoon storend. Als hij er echt zo'n problemen mee heeft moet hij het topic reporten. Is het probleem toch opgelost? :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties kerels.

Ik weet genoeg!

Dit forum is toch voor vragen? Waar zou ik anders deze vraag moeten stellen?

Aan me ouders?

Voor de mensen die wel normaal antwoord geven, thnx!

Laatst bewerkt:

Aan me ouders?

Ik heb je al gezegd waar dat kan en waarom dat hier niet de bedoeling is.
Kan je niks bevatten dat je dit weer vraagt?

Aan me ouders?

Lijkt me duidelijk dat AAS en drugs niet echt hand in hand gaan, en staat ook gewoon aangegeven in de regels. Geen idee wie je het dan moet vragen, misschien is partyflock een idee.

• Like
Waarderingen: Ymir

Aan me ouders?

Daar kunnen ze je niks vertellen over hoe de afbouw van de concentratie Clenbuterol werkt. Die vraag kan je prima hier stellen, dat heb ik je ook geprobeerd uit te leggen hoe het komt dat het veel langer duurt dan jij denkt voordat Clen uit je lijf is. Als je wil leg ik dit net zo vaak en op verschillende manieren uit tot je het duidelijk is. Van harte welkom met dat soort vragen;) Graag zelfs want uit je teksten blijkt dat je halfwaarde en cumulatieve dosisopbouw niet snapt. Dat vind ik best risicovol als je Clen neemt. Deze sectie is een vrij unieke plek denk ik. Hier zijn mensen die je met die vraag kunnen en willen helpen.

En dan stel je op het drugsforum de vraag dat je nog een upper in je lijf hebt en dat je dit al een tijd gebruikt en je zonder je hart rust te gunnen er een downer in wil gooien omdat dat feestelijk schijnt te zijn. Die vraag mogen zij beantwoorden of op dat speciale topic op DBB. Daar kom ik als sporter toch zeer zelden en als ik er ben verbaas ik me alleen maar. Succes :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Obee
Als je twee weken lang 80 mcg per dag neemt en dan stop je 2,5 dag heb je nog het equivalent van 68 mcg in 'e'en keer in nemen in je lichaam. Dus dat valt nog mee met die cumulatieve dosisopbouw.

Daar kunnen ze je niks vertellen over hoe de afbouw van de concentratie Clenbuterol werkt. Die vraag kan je prima hier stellen, dat heb ik je ook geprobeerd uit te leggen hoe het komt dat het veel langer duurt dan jij denkt voordat Clen uit je lijf is. Als je wil leg ik dit net zo vaak en op verschillende manieren uit tot je het duidelijk is. Van harte welkom met dat soort vragen;) Graag zelfs want uit je teksten blijkt dat je halfwaarde en cumulatieve dosisopbouw niet snapt. Dat vind ik best risicovol als je Clen neemt. Deze sectie is een vrij unieke plek denk ik. Hier zijn mensen die je met die vraag kunnen en willen helpen.

En dan stel je op het drugsforum de vraag dat je nog een upper in je lijf hebt en dat je dit al een tijd gebruikt en je zonder je hart rust te gunnen er een downer in wil gooien omdat dat feestelijk schijnt te zijn. Die vraag mogen zij beantwoorden of op dat speciale topic op DBB. Daar kom ik als sporter toch zeer zelden en als ik er ben verbaas ik me alleen maar. Succes :)

Ik ben door jou antwoord ook bewust geworden dat de dosis zich opbouwt en nog langer als 36 uur in je lichaam aanwezig is.

Ik wist wel dat het zich opbouwde maar ik staarde me blind op halfwaarde tijd.

Bedankt voor je reactie;)

Hallo,

Ik wil met clenbuterol beginnen en wil graag weten wat voor een voedingsschemaik er het best kan bij doen.

Ik ben vrouw en weeg 63 kilo en ben 165cm.
Ben al 12 kilo kwijt en wil graag wat hulp bij de laatste beetjes.

Hallo,

Ik wil met clenbuterol beginnen en wil graag weten wat voor een voedingsschemaik er het best kan bij doen.

Ik ben vrouw en weeg 63 kilo en ben 165cm.
Ben al 12 kilo kwijt en wil graag wat hulp bij de laatste beetjes.

Eigen topic openen;)

Ik ben nieuw dus weet niet zo goed hoe dat moet maar bedankt voor je reactie

Terug
Naar boven