MuscleMeat

clenbuterol

Heavyweight

Novice
Waardering
0
hallo,

ik had de vraag binnenkort wil ik clen gaan gebruiken 1 tabletje 40 mg per dag wat zou dan de beste tijd zijn om het in te nemen in de morgen middag of avond

greatz

De eerste kun je het beste 's ochtends innemen maar daarna maakt het geen fl**ker meer uit omdat Clenbuterol een halfwaardetijd heeft van minstens 36 uur en afhankelijk van welke bron je raadpleegt zelfs tot meerdere dagen.

Heavyweight zei:
hallo,

ik had de vraag binnenkort wil ik clen gaan gebruiken 1 tabletje 40 mg per dag wat zou dan de beste tijd zijn om het in te nemen in de morgen middag of avond

greatz

4O mg ??? , is dat niet wat veel , zal wel 0,04 mg zijn zeker.:D
Ik neem het s'morgens ,omdat ik anders s'avonds in bed teveel last heb om in slaap te raken...

Elmo zei:
De eerste kun je het beste 's ochtends innemen maar daarna maakt het geen fl**ker meer uit omdat Clenbuterol een halfwaardetijd heeft van minstens 36 uur en afhankelijk van welke bron je raadpleegt zelfs tot meerdere dagen.
wel mee eens alleen dat trillen had ik alleen paar uurtjes na tab inname ...nam daarna geleidelijk af....kzou zelf sochtends/beginmiddag alles nemen..en is idaad 40mcg=0.04mg

Hehehe goed opgelet! Karma voor jou!

muscleboy zei:
4O mg ??? , is dat niet wat veel , zal wel 0,04 mg zijn zeker.:D
Ik neem het s'morgens ,omdat ik anders s'avonds in bed teveel last heb om in slaap te raken...

Heavyweight zei:
hallo,

greatz

Van één tabletje (dat zal dus 0,04mg zijn) zu je niet veel merken kerel.
Clenbuterol wordt officieel alleen nog in zuid-Europese landen voorgeschreven als paardenmiddel tegen astma en andere long/ademhalingsproblemen.

Mensen met die problemen slikken een therapeutische hoeveelheid die gesteld is aan max 2 tabs per dag. Om een effect te krijgen als vetverbranding of vasthouden van gewonnen kilo's (de reden waarom BB'ers CVlen nemen) zul je moeten overdoseren. Wie niet overdoseert gebruikt het product dus zuiver om de officile indicatie van longproblemen. Een tabletje per dag zal je dus niet veel helpen.

Ben ik niet met je eens kerel! Ik ken kerels van 100+ kilo die bij 40-60 mcg door de kramp niet fatsoenlijk konden zitten. En gezien de invloed van Clen op het hartritme moet je rustig beginnen om niet net als Krieltje in het ziekenhuis te belanden!

Edit: TIP Heb je veel last van kramp met Clen, neem dan Taurine !!!

DBC01 zei:
Van één tabletje (dat zal dus 0,04mg zijn) zu je niet veel merken kerel.
Clenbuterol wordt officieel alleen nog in zuid-Europese landen voorgeschreven als paardenmiddel tegen astma en andere long/ademhalingsproblemen.

Mensen met die problemen slikken een therapeutische hoeveelheid die gesteld is aan max 2 tabs per dag. Om een effect te krijgen als vetverbranding of vasthouden van gewonnen kilo's (de reden waarom BB'ers CVlen nemen) zul je moeten overdoseren. Wie niet overdoseert gebruikt het product dus zuiver om de officile indicatie van longproblemen. Een tabletje per dag zal je dus niet veel helpen.

Elmo zei:
Ben ik niet met je eens kerel! Ik ken kerels van 100+ kilo die bij 40-60 mcg door de kramp niet fatsoenlijk konden zitten. En gezien de invloed van Clen op het hartritme moet je rustig beginnen om niet net als Krieltje in het ziekenhuis te belanden!

Edit: TIP Heb je veel last van kramp met Clen, neem dan Taurine !!!

De bijwerkingen van Clen komen niet van een tabletje per dag.
Spiropent bijvoorbeeld bevat 0,02mg per tab. Dan hebben we het dus niet over 40-60mcg. Ik ga uit van wat topicstarter zegt, tenzij hij het over UG Super-Clen heeft.

hij zegt zelf 1 tabletje van 40mg hij zal dus bedoelen 40mcg p.d

2 Spiropentjes is ook 40 mcg toch?

DBC01 zei:
De bijwerkingen van Clen komen niet van een tabletje per dag.
Spiropent bijvoorbeeld bevat 0,02mg per tab. Dan hebben we het dus niet over 40-60mcg. Ik ga uit van wat topicstarter zegt, tenzij hij het over UG Super-Clen heeft.

Ik herinner me dat ik altijd heb geadviseerd om op te bouwen al ken ik weinig mensen die van 2 tabs van de kramp niet meer konden staan.

Er is altijd wel een uitzondering op iedere regel te vinden, er zijn altijd mensen die juist van Tren massa opbouwen en allergisch zijn voor bijv. Deca maar als we het over Clen hebben: ik heb nooit significante resulaten bemerkt (niet bij mezelf en niet bij anderen) met 40mcg per dag.

Zijn therapeutische waarden voor mensen met astma-problemen en ik heb nog geen astmapatient gesproken die ripped to shreds werd van z'n eigen medicatie van de dokter.

Clen van GS is volgens mij 50 mcg.
Als topicstarter dus 40 mcg bedoelt kan dat best een andere UG Clen zijn

Beste is 1 tablet de eerste dag en dan opbouwen.
't blijft voor een ieder anders... ikzelf reageer er zeer heftig op en 2 tab. per dag is voor mij maximaal.

(daarintegen ken ik er ook een die van dezelfde tableten 6 per dag neemt en er amper iets van merkt)

Zelf uitvinden wat werkt en niet afgaan op anderen aangezien het nogal hufterig spul is.
Als ik zelf meteen op 6 had gaan zitten... brrr... niet best...

ik ben nu 2 weken bezig,eerste week opbouw week.dag 1 begon met 1 sochtends 1 savonds.2e dag 1.5 so en 1.5 sa .3e dag ook 1.5 en 1.5 en 4e dag 2 so en 2 sa en 5e ook.toen 2 dagen gestopt en weer verder gegaan met 2 so en 2 sa 2 dagen lang en toen weer 2 gestopt de 10e dag nam ik 2.5 so en 2.5 sa. toen kreeg zware last van hartkloppingen en bijna vlauwvallen.ben super geschrokken dus ben er mee genokt.

maar hoelang blijft het nog actief in mn bloed zitten ??

ferryv zei:
ik ben nu 2 weken bezig,eerste week opbouw week.dag 1 begon met 1 sochtends 1 savonds.2e dag 1.5 so en 1.5 sa .3e dag ook 1.5 en 1.5 en 4e dag 2 so en 2 sa en 5e ook.toen 2 dagen gestopt en weer verder gegaan met 2 so en 2 sa 2 dagen lang en toen weer 2 gestopt de 10e dag nam ik 2.5 so en 2.5 sa. toen kreeg zware last van hartkloppingen en bijna vlauwvallen.ben super geschrokken dus ben er mee genokt.

maar hoelang blijft het nog actief in mn bloed zitten ??

36 uur

is het er dan helemaal uit ?

ikk hoorde dat het er dan nog zeker een week in zat !!

Terug
Naar boven