XXL Nutrition

Coke in de supermarkt!

hoe willen ze erachter komen dat jij die coke bij de ah uit een bananendoos hebt gevist?
toch niet zo moeilijk? ff de supervisor een 9mm voor de neus houden om te weten wie er op dat moment werkte bij de bananen en met een naam kun je veel ;)

Dit is al een keer eerder gebeurt ............/

Najah, STEL dat ze het zoeken.. Als jij het verborgen houdt vertellen mensen
zomaar aan vreemden wie de bananen inpakt... Want, wat maakt het uit, bananen inpakken is toch geen moord... Maargoed, als ze het dan wel weten.. maarjah, dat zijn allemaal van die scenario's waar je helemaal niet over moet nadenken, gewoon doen :D

wrom overkomt mij zoiets nooit!!...wss omdat ik geen vakkenvuller ben maar goed!zou het wel willen hebben!

Leophyte werkt ook in een AH...... ;)

Wat een lullenkoppen. Klinkt idd als een natte droom.

50 kilo coke. :eek: Waarom maak je zoiets in godsnaam openbaar? Als je zelf al maar 1 kilo achterover drukt, wat makkelijk in je tas kan heb je 50.000 Euro. Gewoon lekker per gram verkopen, van het geld je dagelijkse behoeftes kopen, riant uitgaan, kleding.

Ik zou gewoon stiekem zo'n kilo meenemen en gelijk de deur uitlopen, een schep pakken en het ergens onvindbaar begraven totdat het in de vergetelheid raakt.

Die gingen dus mooi mee zu hause

lkkr alles opsnuiven:lol:

Don't get high, on your ......

Verdomme zal je maar gebeuren!

Misschien was het eigenlijk ook wel meer kg's, rest ligt in de kofferbak van een paar medewerkers dan :D

Ik zou het ook minimaal overwegen, met zoveel geld hoef je heel wat weken geen vakken meer te vullen :p

damn.. toen ik bij de groenteboer werkte kwam dat nooit voor :(

coke ho's .... gewoon h**ren die met die bananen thuis zaten te spelen en perongeluk hun coke erin hebben gelegd.

Cocaïne tussen bananen in supermarkten
HOENSBROEK/BRUNSSUM - Medewerkers van twee supermarkten in Hoensbroek en Brunssum hebben eind december in totaal vijftig kilo cocaïne gevonden in drie bananendozen. De politie heeft dat maandag bekendgemaakt.

Het gaat om twee filialen van dezelfde keten. Na de melding heeft de politie direct alle andere vestigingen van de supermarkt in Zuid-Limburg bezocht om te controleren of er nog meer drugs te vinden was. Dat bleek niet het geval.
De drugs komen waarschijnlijk uit Zuid-Amerika. De totale waarde bedraagt 3 à 4 miljoen euro. Het is onduidelijk hoe de cocaïne in de supermarkten terecht is gekomen maar de politie vermoedt een 'logistieke fout'.

:rolleyes:
Dan zou ik voor de laatste keer een vakgevuld hebben ... maar ja.. :D

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
maak het mee...

Ik koop geen coke meer. Veel te duur. Ze hebben zich met die nieuwe flessen echt uit de markt geprijsd.

Terug
Naar boven