Fitness Seller

Cola tijdens het stappen

spaans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
76kg
Hallo, Ik ben nu een tijdje bezig met trainen en let sinds een half jaar op mijn voeding.
Maar het drinken in het weekend was een moeilijk punt.
Nu ben ik (met veel uitstellen) twee weken gestopt met drinken.
Ik ben wel gewoon naar de kroeg en op stap gegaan en heb de hele avond aan de cola gezeten.

Nu wou ik weten is cola een goede oplossing of kan ik beter iets anders drinken?( geen water )

Iets met minder suiker. Kun je zelf toch ook wel bedenken.
Plus cola zorgt voor botontkalking, wellicht is elk drankje zonder alcohol al beter dan cola.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat zeker maar in de meeste dranken zonder alcohol zit al redelijk wat suiker wat drink jij als je op stap gaat of een feestje heb?

Hallo, Ik ben nu een tijdje bezig met trainen en let sinds een half jaar op mijn voeding.
Maar het drinken in het weekend was een moeilijk punt.
Nu ben ik (met veel uitstellen) twee weken gestopt met drinken.
Ik ben wel gewoon naar de kroeg en op stap gegaan en heb de hele avond aan de cola gezeten.

Nu wou ik weten is cola een goede oplossing of kan ik beter iets anders drinken?( geen water )

Als je doel aankomen is zou ik me er niet zo druk over maken.

Ja dat zeker maar in de meeste dranken zonder alcohol zit al redelijk wat suiker wat drink jij als je op stap gaat of een feestje heb?

water
Beste optie die je hebt, zitten geen kankerverwekkende stoffen in, reinigt je lichaam en bevat bovendien geen kcal

Ik drink soms in de kroeg hier chocomel haha, hebben ze koud in blikjes... heerlijk + ik kom gemakkelijker aan mn kcal..

Ik drink meestal gewoon alcoholvrij bier. Tegenwoordig best te drinken en valt qua suikers ook wel mee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben in de afgelopen paar maanden redelijk wat aangekomen door veel feestjes gehad te hebben en natuurlijk net de maand december achter de rug. Nu wil ik een aantal maanden stoppen met drinken tot mijn vp weer op pijl is om dan pas weer een biertje te pakken. Dit omdat ik (lees denk) dat dit er dan weer makkelijk afgetraind kan worden de week er op.

En misschien bevalt het me over een aantal maanden zo goed dat ik gewoon niks meer drink.

Feesten zonder alcohol kan / is ook gezellig!

Gast je bent geen professioneel bodybuilder, 1 avondje stappen per week gaat niets tot weinig doen als je de rest van de week netjes bent

Ga is leven in plaats van alles opzeggen

Artikel van Martin Berkhan: http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html
Artikel van Alan Aragon: [Link niet meer beschikbaar]

wat is dat dan weer voor een k*tadvies? Als je elk weekend een hoge dosis alcohol binnenkrijgt zal dat zeker wel je gains beinvloeden. OP wilt hier duidelijk iets aan doen en jij zegt dat het niet nodig is?

ik zou zeggen 1x in de maand alcohol kan nog wel, ik drink vaak red bull & cola als ik uitga...

wat is dat dan weer voor een k*tadvies? Als je elk weekend een hoge dosis alcohol binnenkrijgt zal dat zeker wel je gains beinvloeden. OP wilt hier duidelijk iets aan doen en jij zegt dat het niet nodig is?

ik zou zeggen 1x in de maand alcohol kan nog wel, ik drink vaak red bull & cola als ik uitga...

Leg maar uit hoe dat werkt dan in plaats van zomaar in de ronde te roepen. En lees die artikelen.

Nog ff en dan is Alcohol gezond :rolleyes:

Kijk, omdat jij een paar artikels en filmpjes kan vinden die zeggen dat alcohol niet noodzakelijk slecht is voor je lichaam, is het nog niet waar. Ik heb even snel die artikels doorlezen en ik vind toch enkele nadelen (zelfs in de artikels waarmee jij net probeert aan te tonen dat alcohol 'goed' is voor je lichaam).

"An alternative explanation is that alcohol consumption decreases food intake in the long term."

"For alcohol to significantly lower testosterone, you need to do some serious drinking. ~120 g alcohol, the equivalent of 10 beers, will lower testosterone by 23% for up to 16 hours after the drinking binge. If you drink so goddamn much that you are admitted to the hospital, you get a similar effect with a reduction of about -20%."

"In another study, two to three beers per day was shown to lower Testosterone levels by 6.8 percent during a three-week period. "

Ik ga niet eens de moeite doen om dat filmpje te bekijken. Er zijn vast wel veel meer STUDIES die aantonen dat alcohol in hoge dosis wel slecht is voor je lichaam.

Ik denk niet dat TS elk weekend lam gaat
6,8% is te overzien
Als TS geen alcohol wilt drinken doet hij dat toch
Wat is er zo moeilijk aan om water oid te drinken

Terug
Naar boven