XXL Nutrition

coleman-scans, m&f april

Sebastien zei:
ik denk dat iemand in verwachting in :eyebrow:

vroeger zage ze er toch beter uit vind ik ik vind dat hij er dik uit ziet met spieren overgeplakt :D ik heb wat foto's van hem gezien een paar jaar terug en toen zag ie er veel beter uit vond ik

maarja toen was hij nog geen 8x mister O ;)

wazzup zei:
Nee, ik dacht ook al, waar ziet hij die pens... je kunt nu eenmaal niet zo groot en zo sterk worden en toch ene kindermiddeltje houden... onmogelijk (en eigenlijk ook geen gezicht).

Dit ziet er alleszins redelijk uit.

onmogelijk ? kijk dan maar eens naar arnold vroeger ;)

• Topic Starter Topic Starter
arnold heeft niets te zien met coleman, als het aan massa ligt

vergelijk eens de lengte en gewicht, dan kom je er rap achter..

wazzup zei:
Nee, ik dacht ook al, waar ziet hij die pens... je kunt nu eenmaal niet zo groot en zo sterk worden en toch ene kindermiddeltje houden... onmogelijk (en eigenlijk ook geen gezicht).

Dit ziet er alleszins redelijk uit.

groot gelijk

Die man is echt een beest..

Jammer dat ze niet dezelfde pose aannemen, want als Ronnie zijn buik intrekt dan ziet hij er ook anders uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, de man blijft maar groeien, ongelovelijk

Ik vind de foto's grappig trouwens :)

Weer optimaal aan het trainen gezien de vette pens. Wat een crap die gast hoe kan je dit nou het beste fysiek ter wereld noemen na 2001 heeft ie geen recht meer op de O titel.

Ja ik ben een RC hater!

2Ripped4U zei:
Weer optimaal aan het trainen gezien de vette pens. Wat een crap die gast hoe kan je dit nou het beste fysiek ter wereld noemen na 2001 heeft ie geen recht meer op de O titel.

Ja ik ben een RC hater!
al gehoord van sportiviteit?
ronnie heeft het meeste massa, is het hardst, droogst (vergeleken met jay dan) enige minpunt imo zijn zen kuiten

wazzup zei:
Jammer dat ze niet dezelfde pose aannemen, want als Ronnie zijn buik intrekt dan ziet hij er ook anders uit:

[Link niet meer beschikbaar]

Maar dan stel ik jou de vraag: zou hij dat niet doen moest hij em verder KUNNEN intrekken ? :D

ik denk wanneer ronnie blank was geweest hij veel meer aanhangers had, dan veel haters.

wat een geluk dat hij NIET blank is!!

En toch vind ik arnold zijn fysiek mooier

ik vind arnold 3 keer de bodybuilder wat coleman is...

ARNIE BLIJFT DE BESTE!

kmoet wel toegeven dat z'n benen wat beter konden,maar toen werd daar ook zo niet naar gekeken,persoonlijk zie ik ze ook veel liever wat kleiner,dan komt je bovenlichaam beter uit :) en kan je toch nog iets wat normaal lopen...

ze hebben vr de vergelijking aldus een SLECHTE pic v Ronnie gekozen..vr diegenen die het niet weten

In mijn ogen is arnold ook vele male mooier gespierd. Ik kan dat van ronnie niet mooi noemen, als het maar veel groot en droog is... klote trends. Tijd van arnold en frank zane enzo, blijven mijn favos.
Meer kan altijd, maar een arnold figuur wordt lastiger. Als arnold in een film zit, is het een soort atletische hercules. Als coleman in een film zou zitten komt het over als een goedkope attractie. (mijn mening:D )

Terug
Naar boven