AndroidHealthClinic

Colin Powell Endorses Barack Obama for President

Peiling Peiling Powell zegt goede rake dingen:

• Zeker!

Stemmen: 4 66,7%
  • Mwuah

Stemmen: 1 16,7%
  • Nee

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal stemmers
    6

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Steunbetuigingen maken over het algemeen niets uit. Kiezers maken toch wel zelf uit op wie ze gaan stemmen.

Toch is dat anders bij Colin Powell; als hij je steunt zit je goed. Gelukkig voor Barack Obama heeft deze expert op veiligheidsgebied zijn keuze laten vallen op hem, en dat zullen we weten ook.

Want dit is een "endorsement" waar nog erg veel over gesproken zal worden. Zowel McCain als Obama probeerden Powell binnen te halen om campagne te voeren, en dat is Obama nu gelukt.

Powell, die zijn uitspraak deed in het programma "Meet The Press", zei dat Obama heel de wereld heeft gemotiveerd, niet alleen Amerika. "Ik denk dat Senator Obama een nieuwe en frisse visie op tafel legt", aldus de voormalige generaal.

http://www.youtube.com/watch?v=b2U63fXBlFo

positief:D

Obama mag zijn koffer inpakken.

Obama mag zijn koffer inpakken.
Terwijl alles in de andere richting wijst???

Ok het blijft moeilijk een halfzwarte president maar McCain en Palin hebben het zo hard verknoeit, die kunnen gewoon onmogelijk nog winnen denk ik dan. Obama zit in een momentum, als hij nu nog verliest dan heb ik geen respect meer voor de Amerikanen (het lijkt me zeer onwaarschijnlijk).

Ik denk dat arnoldfan bedoelt dat hij zijn koffer mag inpakken om zich in het witte huis te nestelen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven