Fitness Seller

Combinatie Deca met clenbuterol

MisterQQ

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
114kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

Zal me even voorstellen..
Ben Martijn 29 jaar en woon in Utrecht..Train nu zo 7 jaar
Weeg 98 kilo en ben ongeveer 1.95 lang en vet 14,5 %
Zou graag wat droger willen worden dus vandaar mijn keuze van clenbuterol maar zou dit graag willen combineren met wat anders voor ook een vooruitgang in spiermassa nu was mij oog gevallen op het onderstaande schema. Maar kan voor de rest nergens informatie vinden of dit wel verstandig is heb me helemaal suf gezocht maar zie niks.. Wil absoluut geen zwaar schema is ook niet de bedoeling dat ik 10-15 kg aan kom.. Gewoon 5kg droge massa zou heel mooi en voldoende zijn.. Hier het schema

Week cytomel(mcg/day)
1 -
2 -
3 -
4 50
5 50
6 100
7 100
8 -
9 -

Week clenbuterol
1 60
2 80
3 100
4 -
5 -
6 -
7 60
8 80
9 100

Week deca durabolin
1 200
2 200
3 300
4 400
5 400
6 300
7 200
8 200
9

Nakuren met nolvaldex

If you want around 10 - 15 pounds of lean muscle mass while loosing fat add primobolan or deca durabolin.

Dosage needed:

50 tablets of Cytomel
200 tablets of Clenbuterol
11 ampulss of deca 200 mg/amp

Loosing fat and gaining lean muscle mass, strength at the same time.

Mijn keuze voor deca komt omdat ik al is een keertje een deca only kuurtje heb gehad en weinig nadelen hier van heb ondervonden maar was wel moeilijk om me kg winst vast te houden.. Nu heb ik al gelezen dat de veel mensen deca af raden...... om de wel bekende reden vooral dat het niet zo onschuldig is als het lijkt...

Is dit een fastoenlijk schema al het advies is welkom

Laatst bewerkt:
rare combinatie als je mij vraagt...

deca wordt meestal gebruikt om te bulken
en clenbuterol is om te cutten

en waar is de test in dit verhaal ?

Ik denk dat dit verhaal knudde is.. Het feit dat de auteur de deca laat op- en afbouwen geeft de doorslag.

In principe kan je cutten met deca maar meestal is dit een bulk-product en staat bekend om vele massa winst (redelijk kwalitatief) maar er zijn betere opties te bedenken.

Het cytomel schema gaat ook nergens over (te kort IMO)en clenbuterol is meestal 2 weken op en 2 weken af dus... er klopt weinig van zijn verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
ben blij dat jullie je vraag tekens erbij zetten die had ik namelijk ook!!Vooral omdat ik het voor de rest nergens meer tegen kwam.... op internet
Heb dit schema namelijk niet van me zelf maar van een internet site!! Maar wat is wel een goede en niet al te zware kuur met clenbuterol of is het altyd beter om na een testo of deca -kuur bijvoorbeeld met clenbuterol te beginnen???

En als je alleen clenbuterol neemt 2weken wel 2 niet met cytomel!!! Zou je hier veel spiermassa mee verliezen of valt dit wel mee als je maar je eiwit inname verhoogd....

Laatst bewerkt:
Kan je niet gewoon met je calorie inname afvallen en je spieren behouden?

Ik denk dat het namelijk niet zo slim is voor jou om met T3 en clen aan de slag te gaan omdat je alleen wat wil afvallen.

Reken gewoon je onderhoud uit in calorieën, doe er daar 500 tot maximaal 1000 vanaf. Deel dat getal door 6 maaltijden en ga aan de slag.
Eiwitten zijn de basis van je maaltijden, geen suikers en vetten wel koolhydraten.

Doe dan desnoods 10 weken Test erbij, dan kan je nog lager in calorieën.

ik adviseer om zoals Jwan al zei het naturel te proberen, MAAR als ik iets zou moeten opperen dan iets als

week 1-10 anavar 60-80mg ed
week 1-10 t3 50-75mcg ed
week 1-12/14 clenbuterol
week 3/6/9/12 benadryl of ketotifen
week 11-14 nolva/clomid/(aromasin)

-rodge

Kan je niet gewoon met je calorie inname afvallen en je spieren behouden?

Ik denk dat het namelijk niet zo slim is voor jou om met T3 en clenbuterol aan de slag te gaan omdat je alleen wat wil afvallen.

Reken gewoon je onderhoud uit in calorieën, doe er daar 500 tot maximaal 1000 vanaf. Deel dat getal door 6 maaltijden en ga aan de slag.
Eiwitten zijn de basis van je maaltijden, geen suikers en vetten wel koolhydraten.

Doe dan desnoods 10 weken Test erbij, dan kan je nog lager in calorieën.

Bedankt voor het advies! laatste zin begrijp ik niet helemaal , waarom dan??

omdat je dan de test hebt om je spieren te beschermen, pas alleen op dat je dan je stofwisseling niet op zijn reet legt.

-rodge

Inderdaad, daarom zes keer per dag blijven eten! Cutten gaat vaak gepaard met spierverlies dus vandaar zou je er test bij kunnen pakken.

Weet je al wat je gaat doen??

En een combinatie van test en clenbuterol/t3??
In de eerste post werd gezegd dat het niet zo slim is om clen/t3 te gebruiken waarom niet dan ben niet van plan het in grote hoeveelheden te gebruiken... Dan zijn de nadele voor de gezondheid toch ook klein
En wil niet alleen afvallen maar zou ook graag wat spiermassa pakken maar hoeft alleen niet zo onbenullig paar kilo's en dan ben ik tevreden als ik die vast kan houden...

Terug
Naar boven