AndroidHealthClinic

Combinaties

Kdeman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Welke combinatie lijkt voor jullie de beste?

combinatie 1 )
borst + triceps
rug + biceps
benen+ schouders
combinatie 2)
Borst+ biceps
Rug + triceps
Schouders + benen

Ik zou dan na die 3 dagen 1 dag rust pakken en dan zo steeds herhalen
Of moet ik anders combineren ?

Als je alles 2x per week wilt trainen zoals je van plan bent, nummer 1.
Wil je alles 1x dan vind ik 2 beter.

Borst/Triceps
Benen/Schouders
Rug/Biceps

1 dus

Hangt af van je rust en dat is nu dus niet te zeggen...

Armen trainen na rug of presses is gewoon k*t . Beter doe je een extra armendagje ...

Armen trainen na rug of presses is gewoon k*t . Beter doe je een extra armendagje ...
Wat een onzin.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:11 ----------

Als je alles 2x per week wilt trainen zoals je van plan bent, nummer 1.
Wil je alles 1x dan vind ik 2 beter.
2 is sowieso niet goed. dag 1 biceps, dag 2 rug. En hij neemt geen rust tussendoor. Dan moeten daar 2 dagen tussen zitten.

Wat een onzin.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:11 ----------

2 is sowieso niet goed. dag 1 biceps, dag 2 rug. En hij neemt geen rust tussendoor. Dan moeten daar 2 dagen tussen zitten.

Hij wilt het volgende doen:
3 dagen trainen, 1 dag rust en dan weer opnieuw. Ik heb gezegd dan is 1 beter. Ik zei daarna als je alles 1x per week doet bvb maandag, woensdag, vrijdag, dan is 2 beter. Eerst goed lezen ;)

2 is in geen enkel opzicht beter dan 1, dus dat slaat nergens op. Hoogstens gelijkwaardig.

zelf zou voor 1 gaan.
ik snap ook niet hoe je borst + bicep en rug + tricep wil doen,
want bij rug gebruik je al grootste deel van bicep

2 is in geen enkel opzicht beter dan 1, dus dat slaat nergens op. Hoogstens gelijkwaardig.

Als je bvb maandag Borst/biceps doet, gevolgd door woensdag Benen/schouders en vrijdag Rug/triceps, dan heb je je biceps bvb 2x in de week gehad. 1x intensief en 1x met je rug...

Ja dat klopt, het kan ook wel, maar hij geeft specifiek aan dat hij 3 dagen traint en dan 1 dag rust.

Daarnaast kun je zoiets overwegen als je biceps achterlopen (2x per week aanpakken). Standaard zou ik altijd voor optie 1 kiezen.

Terug
Naar boven