KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Zooooooo, na meer dan een half jaar gestopt geweest zijn met strakke voedingsschema's, zwaar dieeten en uren lang in de fitness zitten ga ik weer beginnen.
Ik heb me weer ingelezen in de voeding sectie en ben weer begonnen met een voedingsschema te maken.
Dit heb ik berekent:
Harris-Benedict Katch-McArdle
BMR 1571 kcal 1382 kcal
Onderhoudsniveau 2435 kcal 2142 kcal
Cutten 2191 kcal 1928 kcal
Bulken 2678 kcal 2357 kcal
Ik heb de Katch-McArdle aangehouden. Wat is het verschil??
Oke, wie wil even naar mijn schema kijken? Me kcal's zijn nog niet goed.. volgens mij heb ik genoeg vetten in me schema maar een beetje eentonig is het wel.
Wat doe ik nu op een dag?
Sportopleiding, dus elke dag minimaal 1,5u sport (zaalsport, zwemmen, fitness etc.)
daarnaast stage en trainen (voetbal) op de maandag en woensdag
stage (gymles basisschool) op woensdag ochtend
zaterdag wedstrijd voetbal
zondag stage voetbal training geven
momenteel geen fitness.. ik wil wel echt weer gaan beginnen met fitness maar ik moet me nog even inschrijven ergens..
ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben en mijn voedingsschema een beetje kunnen verbeteren
Ik heb me weer ingelezen in de voeding sectie en ben weer begonnen met een voedingsschema te maken.
Dit heb ik berekent:
Harris-Benedict Katch-McArdle
BMR 1571 kcal 1382 kcal
Onderhoudsniveau 2435 kcal 2142 kcal
Cutten 2191 kcal 1928 kcal
Bulken 2678 kcal 2357 kcal
Ik heb de Katch-McArdle aangehouden. Wat is het verschil??
Oke, wie wil even naar mijn schema kijken? Me kcal's zijn nog niet goed.. volgens mij heb ik genoeg vetten in me schema maar een beetje eentonig is het wel.
Wat doe ik nu op een dag?
Sportopleiding, dus elke dag minimaal 1,5u sport (zaalsport, zwemmen, fitness etc.)
daarnaast stage en trainen (voetbal) op de maandag en woensdag
stage (gymles basisschool) op woensdag ochtend
zaterdag wedstrijd voetbal
zondag stage voetbal training geven
momenteel geen fitness.. ik wil wel echt weer gaan beginnen met fitness maar ik moet me nog even inschrijven ergens..
ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben en mijn voedingsschema een beetje kunnen verbeteren