Fitness Seller

comentaar kuur (als nieuwe thread)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mos

Cool Novice
Waardering
0
heeft iemand ervaring met het combineren van winnie oraal / inject

zat er namelijk ook aan te denken om te beginnen met de injects die ik nog heb liggen... en dan over te stappen op tabs..

of de inject te gebruiken op dagen waarbij tabs me niet uitkomen...

(kan dit? )

misschien meteen even een reactie op mijn kuurplan...

200 deca + 250 sust om de 6 dagen.
Naposim (diana) 6 weken oplopend tot ca 40 mg de dag (pyramidesT)
dan overstap op winnie in de laatste 3/4 weken van de kuur...
in de laatste week clen erbij ...

denk ca. 10 wk totaal te kuren...

uiteraard clomid/ tamoxifen voor opstartproblemen/ tietpijn... aangezien dit mijn 2e kuur is vermoed ik geen problemen te krijgen hiermee...

(1e kuur = diana 20 mg de dag + om de zeven dagen 200deca/250sus voor 6 weken)

mos
Bekijk Publiek Profiel
Verzend een privé bericht naar mos
Zoek Meer Posts door mos
Voeg mos toe aan Jouw Vrienden Lijst

Gisteren, 05:47 PM Post: #24
ArieWillem
Cool Novice

Lokatie: Utrecht
Ben je vraag al eerder tegengekomen en vind het geen logica dat tabs nemen niet uit zou komen?? Als je nou zegt dat injecteren een keer niet uitkomt ok, maar ff wat tabs doorslikken lijkt me geen prob.

Verder hoop ik dat je voor deze kuur een reservelever in je achterbak moet leggen! Tien weken orals is namelijk wel erg veel van het niet goede, maar das ook maar mijn mening

Open anders even een eigen topic, dan krijg je dnenk ik wat meer feedback.

Succes, ciao Arie

ArieWillem
Bekijk Publiek Profiel
Verzend een privé bericht naar ArieWillem
Verzend een e-mail naar ArieWillem
Zoek Meer Posts door ArieWillem
Voeg ArieWillem toe aan Jouw Vrienden Lijst

Gisteren, 06:43 PM Post: #25
Elmo
Advanced Bodybuilder

Lokatie: Eindhoven
Een reservelever? Wat een onzin! Je roept maar wat net als vele anderen.
En dat is mijn mening.

Quote:
Originally Posted by ArieWillem
Ben je vraag al eerder tegengekomen en vind het geen logica dat tabs nemen niet uit zou komen?? Als je nou zegt dat injecteren een keer niet uitkomt ok, maar ff wat tabs doorslikken lijkt me geen prob.

Verder hoop ik dat je voor deze kuur een reservelever in je achterbak moet leggen! Tien weken orals is namelijk wel erg veel van het niet goede, maar das ook maar mijn mening

Open anders even een eigen topic, dan krijg je dnenk ik wat meer feedback.

Succes, ciao Arie

Quote:
De mensheid zal pas vooruitgaan als we bereid zijn na te denken over zaken die wij aanvankelijk onzin vonden

Groet

Elmo

Bij deze in een nieuwe thread..

Das jouw mening Elmo! En op jouw toon zoals wel vaker.. Erg jammer van je want je gaat nou toch niet beweren dat 10 weken orals een goed plan is of wel?? Mos gaat aan zijn tweede kuur beginnen dus hij heeft denk ik meer aan een goed advies dat aan de veilige kant zit :)

Ontopic: Eindig je kuur met je winnyjects, koop er desnoods een paar bij, en bewaar je tabs gewoon voor volgende kuur.

Succes!

Dit is een stukje wat BIG-T zei dus mij lijkt het dan ook beter om voor de injects te gaan bro, je heby maar 1 lichaam ;)

(BIG-T)

WAT DAN MET WINNY?

Winstrol is 17AA in zowel de orale als de injecteerbare vorm.
Het heeft de naam van vooral hard te zijn voor de cholesterol/HDL waarden. Als je het kost wat kost wil gebruiken zorg er dan voor dat je het injecteerd aangezien dit de eerste passage langs de lever uitsluit.
Wanneer een steroïde oraal wordt toegedient dan gaat deze via de poortader vrij snel naar de lever getransporteerd en moet de gehele substantie ineens afgebroken worden door dit orgaan.
Dit is zeer stresserend voor de lever, meer dan de meesten denken.
Als je dezelfde substantie zou injecteren dan duurd het veel langer en geleidelijker voor het hormoon door de lever gaat wat het natuurlijk veel draaglijker maakt. Dus injecteer het of vergeet het en gebruik een alternatief.

200 deca + 250 sust om de 6 dagen.
Naposim (diana) 6 weken oplopend tot ca 40 mg de dag (pyramidesT)
dan overstap op winnie in de laatste 3/4 weken van de kuur...
in de laatste week clen erbij ...

1) Sust. om de 6 dagen is weggegooid geld. Je bloedwaarden schommelen te erg waardoor je gains veel minder zijn en je sides veel meer.

2) Opbouwen van dboll is ACHTERHAALD.

Dat is inderdaad mijn mening en soms mijn toon. Ik reageer aleen op feiten en meningen zijn natuurlijk leuk maar om je oordeel over orals puur te baseren op meningen en wat een ander zegt vind ik een beetje minimaal. Natuurlijk zijn injects veiliger qua bijwerkingen. Orals zijn echter bij lange na niet zo slecht als de meesten hier roepen. Maar wees nu ook eens realistisch en besef dat vele beginende kuurders (je houdt ze niet tegen) niet in de gelegenheid zijn om te injecteren omdat ze bijvoorbeeld nog thuis wonen etc.

Dat je mama een condoom vindt is nog uit te leggen maar bij het zien van injectiespuiten zullen een aantal tussen 6 plankjes komen te liggen.

ArieWillem zei:
Das jouw mening Elmo! En op jouw toon zoals wel vaker.. Erg jammer van je want je gaat nou toch niet beweren dat 10 weken orals een goed plan is of wel?? Mos gaat aan zijn tweede kuur beginnen dus hij heeft denk ik meer aan een goed advies dat aan de veilige kant zit :)

Ontopic: Eindig je kuur met je winnyjects, koop er desnoods een paar bij, en bewaar je tabs gewoon voor volgende kuur.

Succes!

Elmo zei:
Dat je mama een condoom vindt is nog uit te leggen maar bij het zien van injectiespuiten zullen een aantal tussen 6 plankjes komen te liggen.
en roze pilletjes met een draak erop? ;)
IMO geen excuus. Sowieso als je op die leeftijd zit nooit kuren imo.

"in de laatste week clen erbij ..."

1 week? Of start je in de laatste week?

"tietpijn... aangezien dit mijn 2e kuur is vermoed ik geen problemen te krijgen hiermee..."

???

oh brother , je bedoeld met tietpijn toch gyno? Dan kan je dat bij elke kuur krijgen.

Heb je wel verdiept in de stof? , no offence

Roze pilletjes met een draak? Dan denkt ze : oooh dat is gewoon XTC...

Op welke leeftijd bedoel je ? Die van Mos? weet niet meer over wie we het nu hebben LOL.

Big_T zei:

• Topic Starter Topic Starter
hoop feedback... daarvoor bedankt...

heb mezelf er wel redeljk in verdiept (mick harts laymansguide 1 en 2 etc.)

probleem is.. zoveel mensen zoveel meningen... wie moet ik nu geloven...

Is sust om de 6 dagen weggegooid geld??
is pyramide sT dbol achterhaald?

dit geeft meer vragen dan antwoorden...

ik zal mijn kuur wat meer specificeren...

op het moment zit ik in week 2 van mijn kuur.

om de zes dagen 250 sust + 200 deca voor 10 weken lang
dbol opbouwend en afbouwend met als top 50 mg... 6 weken...
4 weken lang winstrol... zit te denken aan 8 tabs per dag... of om de 2 dagen inject...
in de laatste 2 weken van de kuur opstarten van tamox en clomid...

in de laatste week beginnen met clen welke ik op 3 weken "on" zet waarna 1 week rust...

dit is het wel zo ongeveer...

Ikzelf onderschat misschien het lever / nier gevaar... daarintegen leef ik als een monik qua voeding/ slaap etc...

als de diana pyramide achterhaald is... hoe dan?
en als sust om de 6 dagen niet ok is... om de hoeveel dagen dan??

en voor degene welke de info hier posten... is die info dan uit ervaring of horen zeggen?

alvast bedankt.

PS.
vandaag moest ik op pad... dbol stripje in mijn andere broek laten zitten... de dag liep anders dan gepland... middagdosis alsgevolg hiervan gemist.... dit is wat ik bedoel met winni inject/oraal combineren... als op een dag oraal niet uitkomt...

Laatst bewerkt:
opstarten van tamox en clomid IN de kuur?

jongen lees de stickys eens allemaal door en de threads!

greetz

Sust. zetten om de 3 dagen.

Dboll gewoon een fixed aantal mg dagelijks. Niet opbouwen, niet afbouwen.

Inleesmaterie:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Big_T zei:

wat is dat nou voor onzin alsof iedereen na zn 21e uit huis is, ik ben 24 en woon nog thuis mag k nu ook niet kuren van je ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
i.i.g. bedankt voor de links!

En de zomer komt er weer aan!!! :rolleyes: :mad:

En dicht. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven