Fitness Seller

Command and Conquer: Tiberium Wars

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
cc_logo3.gif

Na een aantal 3d shooters eindelijk weer eens een RTS waar ik naar uitkijk!

Na C&C Generals dacht ik dat C&C zijn beste tijd had gehad, zeker nu het onder EA viel. Maar nu er een opvolger komt van de good old GDI vs Nod (en Kane!) series is mijn interesse toch weer aangewakkerd.

Mooie screenshots, aardig verhaal en geile trailers zorgen ervoor dat ik 28/03/2007 (release date) nu in de gaten hou.

Website:
EA Command and Conquer Tiberium Wars

Game trailers:
GameTrailers.com - Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC) - Media, News, Reviews, Previews

Kane:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwerven hier nog Beta's van rond?

wauw, ik hoop dat ie snel uitkomt.. of is die al uit

t*ring, ziet er prachtig uit. Dat groene kristalgedoe ziet eruit als kryptonite!

Ben altijd C&C fan geweest. Kijk ook uit naar deze release. Screenshots zijn zeer mooi

Kijk ik ook zeker naar uit. Ik heb alle C&C, Red Alert en Dune spellen gespeeld. Maar ik weet niet of ik mijn geld aan westwood (sorry ik bedoel EA) ga doneren. Ik heb ook Generals en Renegade gekocht en voelde me aardig genaaid.

En dan te bedneken dat ik dit weekend Starcraft weer op mijn pc heb geknalt.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk ik ook zeker naar uit. Ik heb alle C&C, Red Alert en Dune spellen gespeeld. Maar ik weet niet of ik mijn geld aan westwood (sorry ik bedoel EA) ga doneren. Ik heb ook Generals en Renegade gekocht en voelde me aardig genaaid.

Same here.

Maar de orignele C&C en Red Alert (1 & 2) waren meesterwerkjes. :)

haha C&C en Red Alert heb ik wel veel gespeeld ja.

Maar kan me er nu niet meer toe zetten om die spelletjes vaak genoeg te spelen. In mijn tempo zou ik ong 10 jaar doen over het uitspelen van zo'n game...

veel plezier ermee alvast danmaar, ik chk em wel een keer op FTD :D

Same here.

Maar de orignele C&C en Red Alert (1 & 2) waren meesterwerkjes. :)

Amen!!

Vooral RA2 heb ik echt ongelooflijk veel gespeeld, mede door het verhaal met alle goede acteurs, Generals is leuk,maar is een scheet in de wind vergeleken met RA1 en 2, weet iemand of dit spel gaat draaien op mijn armzalige AMD atlon 2400+?:(

Ter vergelijking Lord of The Rings 2 draaide er met gemak op

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik kan vinden op 't board iets hoger dan LOTR; BFME 2.

Wow, dat ziet er wel erg strak uit. Maar ook ik ben afgehaakt na Generals. Red Alert 2 heb ik echt ''grijs gespeeld''.

Pfoeh, Red Alert 2, dat was nog eens een mooie tijd :D

Tell me about it. Ik ben onverslaanbaar.

ik wacht er ook op

Ik heb de hele serie van deze game :) alles orgineel gekocht :) en jah , nu ook die DvD erbij enzo .. machtig

Ik heb het tog liever op de "nu" tijd, netzoals met red alert 2. Maar ziet er wel goed uit.

Ik baal er wel van dat ik de oude red alert niet meer op windows xp kan spelen :( Echt genoten daarvan op mijn oude windows

Terug
Naar boven