AndroidHealthClinic

Command and Conquer: Tiberium Wars

Dan weet ik nog niks :D

Die screenshots beloven weinig goeds, hoop kale landschappen met wat gebouwen. Het zal de fans wel weer trekken maar na C&C Red Alert en de expansies daar op vind ik de hele serie weinig meer aan. Te weinig vernieuwing, maar goed EA weet als beste hoe ze een oud thema nog even moeten uitmelken.

Die screenshots beloven weinig goeds, hoop kale landschappen met wat gebouwen. Het zal de fans wel weer trekken maar na C&C Red Alert en de expansies daar op vind ik de hele serie weinig meer aan. Te weinig vernieuwing, maar goed EA weet als beste hoe ze een oud thema nog even moeten uitmelken.

:eek: wat zeg jij nou?

Dat ik het niks vind als ik er zo naar kijk, misschien dat het meevalt maar voor vernieuwing moet je niet bij EA zijn. Maar goed ben verwend met een Xbox360 en een 7900GTO in mijn PC. State of the Arts graphics zijn tegenwoordig bijna een vereiste wil een game het redden. Ook in RTS, Company of Heroes heeft wat dat betreft wel de standaard neergezet.

• Topic Starter Topic Starter
Doe eens even trailers bekijken en je mond spoelen met zeep. ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach ik vind het er ok uitzien. En buiten dat, als ze er in slagen het oude C&C gevoel weer terug te krijgen heb ik er heel wat speelplezier aan. :)

'Doe eens even'? :mad: Wat is dat voor taal debilisatie!!

Ik vrees dat EA de serie heeft verkracht. Vroeger kocht ik dit soort games als ze uitkwamen, maar sinds Red Alert en de expansies vind ik de ziel uit de serie.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het erg vet uitzien als ik het zo bekijk :cool:

kan niet wachten tot het uit is.. :D

Terug
Naar boven