MuscleMeat

commentaar, tips voor/op mijn planning?

Ace17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
64kg
Vetpercentage
13%
Oke jongens dit is de schema die ik ga volgen (voeding en training) graag commentaar! Ik begin pas 28 oktober met dit schema omdat ik dan pas het geld heb(begin te krijgen) voor mijn voedingsschema.

begin datum: woensdag 28 oktober
huid gewicht: 64kg doel: 80kg
Voeding schema

• Ontbijt(7u): 3 eieren, sinaasappel, groene thee
  • Snack(10u): 250ml volle melk, 45gr noten mix, banaan
  • Pauze(12u): blik tonijn met olijf olie, sla
  • Na school(3u): 250ml volle melk, 45gr noten mix, appel
Training

• Na training(6u): 250ml volle melk, banaan
  • Avond eten(9u): wat word gekookt
  • Voor het slapen(11u): 250ml volle melk, bessen, 250ml kwark, 2 a 3 scheppen lijnzaad
Week 1 = elke dag 1 liter melk consumeren
Week 2 = elke dag 2 liter melk consumeren
Week 3 = elke dag 3 liter melk consumeren
Vanaf week 4 = elke dag 4 liter melk consumeren

Training schema

Workout A
3x5 Front squat(begin 30kg)
3x5 Bench press(begin 20kg)
1x5 Dead lift(begin 50kg)
2x8 Decline bench press smith machine(begin 20kg)

Workout B
3x5 Front squat(begin 30kg)
3x5 Military press(begin 20kg)
3x5 Cable seated row(begin: 20kg)
3x? Chin-ups

Voorbeeld:

Week 1
  • Maandag – Workout A
  • Woensdag – Workout B
  • Vrijdag – Workout A

Week 2
  • Maandag – Workout B
  • Woensdag – Workout A
  • Vrijdag – Workout B
Front squat: per training +2,5kg
Bench press: per training +2,5kg
Dead lift: per training +5kg
Decline bench press smith machine: per training +2,5kg
Military press: per training + 2,5kg
Cable seated row: per training +2,5kg

Waarom neem je bij je ontbijt geen brinta? Lijkt mij dat je lichaam koolhydraten nodig heeft als je de hele nacht zonder zit.

Week 1 = elke dag 1 liter melk consumeren
Week 2 = elke dag 2 liter melk consumeren
Week 3 = elke dag 3 liter melk consumeren
Vanaf week 4 = elke dag 4 liter melk consumeren
Vind je dat niet een beetje veel melk? Denk niet dat je het namelijk nog zo lekker vind als eenmaal meer als 2 liter drinkt:o Heb je uitgerekend op hoeveel carbs/vet/ewit je zit zonder je avondeten? Begin ook wat zwaarder met je oefening, lijkt mij dat je wel een stuk meer kan als 20 kg op bijvoorbeeld bankdrukken.

4 liter melk zou echt belachelijk zijn.

Benchpress begint idd beetje laag, zelfs ik als 14jarige die (bijna)1maand traint press meer:P

Decline bench press smith machine? Waar heb je die oefening vandaan gehaalt... Doe gewoon dippen.

En cable seated row? Doe dan de bent over row... Die oefeningen zijn gekozen met een redenering achter.

Benchpress begint idd beetje laag, zelfs ik als 14jarige die (bijna)1maand traint press meer:P

Superdude? Als je de bench press laag vind dan zou je toch ook commentaar moeten geven over de andere oefeningen zoals de squat...

• Topic Starter Topic Starter
Decline bench press smith machine? Waar heb je die oefening vandaan gehaalt... Doe gewoon dippen.

En cable seated row? Doe dan de bent over row... Die oefeningen zijn gekozen met een redenering achter.

Superdude? Als je de bench press laag vind dan zou je toch ook commentaar moeten geven over de andere oefeningen zoals de squat...

ik kan niet dippen en ik kan ook niet de bent over row(rug problemen)

de reden waarom ik zo laag begon bij de bench press is omdat dat volgens mark rippetoe zijn schema hoort(je bouwt per training op)

die gallon (of bijna 4 liter) melk hoort ook bij rippetoe toch? Ben benieuwd of je dat vol houd.
Vind het ontbijt wat mager, iets meer koolhydraten.
Kan je niet iets van een weightgainer toevoegen voor na je training in combo met melk? Zit je op wat meer calo's over de dag.

die gallon bouw ik natuurlijk op he en die gallon bevat al 2400 kcal en ik wil niet te hoog gaan in vp daarom wil ik niet teveel kcal

Oke snap ik ook wel, weet niet of je makkelijk aankomt of moeilijk... vind alleen wel je ontbijt en wat je na de training inneemt mager imo maar its your call.

waarom zoveel fruit/groenten. is allemaal niet nodig

ik kan maximaal 5x5 40(meer niet geprobeerd) dus aan kracht licht het niet

Terug
Naar boven