AndroidHealthClinic

Aangeboden Complete homegym over te nemen omwille van stopzetten hobby (ideaal voor beginner!)

Bezoekers in dit topic

Wat staat er nog te koop?
 
Alles is nog beschikbaar.
Verkoop liefst in pakketvorm.
 
Ik wil wel wat pully accessoires overnemen voor een schappelijke prijs
 
Het heeft toch geen zin om te wachten tot iemand het geheel opkoopt, als er duidelijk interesse is in bijna alle zaken afzonderlijk. Iets meer werk om het geregeld te krijgen, maar zo help je jezelf en ook de anderen.

ik kon bv gisteren de bench en nog wat andere spullen komen oppikken. Maar ondertussen heb ik zelf ook gewoon een FI-102 bij FS besteld. Geld dat jij evengoed in je zak had kunnen hebben zitten 🤦🏻
 
  • Wide grip pull stang 90cm
  • Narrow grip pull stang
  • Halterschijven standaard
wat wil je hiervoor hebben?
 
Iets meer werk om het geregeld te krijgen, maar zo help je jezelf en ook de anderen.


liever 1 iemand aan de deur dan 20 ,het is niet voor iedereen mogelijk en /of zinvol om voor 10 of 20 mensen apart
een afspraak te maken,onderhandelen (= eindeloos gejank om 1 euro minder) en dan nog maar eens kijken of ze wel op komen dagen,jij bent misschien wel een serieuze koper maar 9/10 zijn een waist of time,ik gooi het tegenwoordig nog liever weg dan dat ik de moeite neem ,true strory
 
liever 1 iemand aan de deur dan 20 ,het is niet voor iedereen mogelijk en /of zinvol om voor 10 of 20 mensen apart
een afspraak te maken,onderhandelen (= eindeloos gejank om 1 euro minder) en dan nog maar eens kijken of ze wel op komen dagen,jij bent misschien wel een serieuze koper maar 9/10 zijn een waist of time,ik gooi het tegenwoordig nog liever weg dan dat ik de moeite neem ,true strory
True, maar laat me even zuur zijn aub
 
Wat zijn de afmetingen van de cage met pulley ?
 
Hoeveel voor de dumbells aub?
 
Ik heb interesse in de cage + lat pulley, wat vraag jehier voor?
 
Wat zijn de afmetingen van de cage met pulley ?

Moeilijk om te antwoorden. De cage staat bij mijn ouders en door de situatie in België is het zo dat ik er nu ook komende anderhalve maand niet zal langsgaan.

Rekening houden dus ook als je een bod wil doen dat afhaling nog enige tijd zal duren.
 
liever 1 iemand aan de deur dan 20 ,het is niet voor iedereen mogelijk en /of zinvol om voor 10 of 20 mensen apart
een afspraak te maken,onderhandelen (= eindeloos gejank om 1 euro minder) en dan nog maar eens kijken of ze wel op komen dagen,jij bent misschien wel een serieuze koper maar 9/10 zijn een waist of time,ik gooi het tegenwoordig nog liever weg dan dat ik de moeite neem ,true strory

Ja, ik heb vorig jaar nog een mooie Enraf Nonius loopband op straat gezet die ik zelf voor 300 gekocht had. Kreeg geen enkel bod boven de 100 ik dacht flikker snel op. Na 10 minuten opgepikt door busje Polen :roflol:

Alles onder de 100 flikker ik tegenwoordig direct de stoep op. Eindeloos 30% van vraagprijs bieden, toch wel, toch niet ophalen en thuis blijven en dan niemand die langs komt is het mij niet waard.
 
Moeilijk om te antwoorden. De cage staat bij mijn ouders en door de situatie in België is het zo dat ik er nu ook komende anderhalve maand niet zal langsgaan.

Rekening houden dus ook als je een bod wil doen dat afhaling nog enige tijd zal duren.

Dus je wilt alles in een keer verkopen, geen duidelijke vraagprijs aangeven en mensen moeten ook anderhalve maand wachten tot ze alles kunnen ophalen?

Je onderschat denk ik hoe lastig het is om het allemaal kwijt te raken. Voor jouw spul 100 andere aanbieders door het land.
 
Dus je wilt alles in een keer verkopen, geen duidelijke vraagprijs aangeven en mensen moeten ook anderhalve maand wachten tot ze alles kunnen ophalen?

Je onderschat denk ik hoe lastig het is om het allemaal kwijt te raken. Voor jouw spul 100 andere aanbieders door het land.
Simpele vraag had ik . Laat je ouders ff meten ?
 
Ja, ik heb vorig jaar nog een mooie Enraf Nonius loopband op straat gezet die ik zelf voor 300 gekocht had. Kreeg geen enkel bod boven de 100 ik dacht flikker snel op. Na 10 minuten opgepikt door busje Polen :roflol:

Alles onder de 100 flikker ik tegenwoordig direct de stoep op. Eindeloos 30% van vraagprijs bieden, toch wel, toch niet ophalen en thuis blijven en dan niemand die langs komt is het mij niet waard.
Wat is je adres? Dan regel ik alvast een busje Polen
 
Laten we zeggen minimum 3200 euro voor alles.

Hoogte zit zo rond de 220cm.

te duur of zeuren over wachttijd > exit please
Is zeer goed materiaal en amper gebruikt.
 
Jij durft. Is zowat nog meer dan de nieuwprijzen.
 
Als hij het 3j geleden al niet verkocht kreeg dan zal het hem deze keer zeker niet lukken. Die spullen zijn ondertussen al ±5j oud
 
Back
Naar boven