XXL Nutrition

complete mr O 2005 dl

willlem zei:
en vlug ermee want ik wil deze scene intergraal bekijken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb hierover gelezen: Badell zou gezegd hebben dat hij Ronnie ging verslaan in de volgende ronde. Iets waar Ronnie niet zo blij mee was :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
dus die van mininova blijkt het te zijn..?

Ja wie zegt dat het de goede file is.

proberen, dan weet je het

en die van 4 GB is een fake.

Heeft iemand al een goede binnen?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ze allemaal al geprobeerd maar gewoon geen seeders zoals hierboven al vermeld.. :(

Ik ben nu met eentje bezig en die komt heel langzaam binnen 0 - 4 kB/s, ik zit nu op 26,8 % van de 1,4 gb... Dit duurt dus nog erg lang en dan nog een dikke kans dat het niet eens iets is... :(

bartp zei:
Ik ben nu met eentje bezig en die komt heel langzaam binnen 0 - 4 kB/s, ik zit nu op 26,8 % van de 1,4 gb... Dit duurt dus nog erg lang en dan nog een dikke kans dat het niet eens iets is... :(

geen preview mogelijkheid ?

Preview kan je vaak niet doen.

Die 106 uur zullen wel zo voorbij zijn... :rolleyes:

bartp zei:
ehm.. ik klik altijd op preview ... (duh)... in shareaza. die probeert het document dan te tonen, soms ook wel met het handje (avipreview oid). Maar soms werkt het ook gewoon niet (als het bijvoorbeeld verstopt is in een zip-file).

wazzup zei:
ehm.. ik klik altijd op preview ... (duh)... in shareaza. die probeert het document dan te tonen, soms ook wel met het handje (avipreview oid). Maar soms werkt het ook gewoon niet (als het bijvoorbeeld verstopt is in een zip-file).
OK... ja, ik gebruik bittornado, ik denk niet dat deze optie daar in zit...

heeft iemand hem al???

Terug
Naar boven