AndroidHealthClinic

Componist Sesamstraat: "Afschuwelijk dat mijn muziek als waar foltertuig diende op Guantanamo Bay

Bush? Maakt geen reet uit welke president er zit, die Amerikanen vegen al jaren hun reet af met de Geneefse Conventies. In sommige gevallen begrijp ik dat het niet anders kan, maar tegenwoordig zijn ze compleet losgeslagen.
Dus hoe pak je dat aan, kan alleen maar door de verantwoordelijken te straffen. Doe je dat niet dan gaat de volgende het gewoon weer doen.

Dus hoe pak je dat aan, kan alleen maar door de verantwoordelijken te straffen. Doe je dat niet dan gaat de volgende het gewoon weer doen.

Wie gaat wie straffen? De president is altijd de scapegoat, die voert het beleid uit wat hem word opgedragen.. Een veroordeling zie ik nooit gebeuren. Daar hebben ze wel weer een wetje voor in het leven geroepen, of een paragraaf in de Patriot Act. Speaking of, check deze PDF eens.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/internet_cafe-pdf.661829/

Ik had al lang een zwarte SUV voor de deur gehad.:o

Bijlagen

Wie gaat wie straffen? De president is altijd de scapegoat, die voert het beleid uit wat hem word opgedragen.. Een veroordeling zie ik nooit gebeuren. Daar hebben ze wel weer een wetje voor in het leven geroepen, of een paragraaf in de Patriot Act. Speaking of, check deze PDF eens.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/internet_cafe-pdf.661830/

Ik had al lang een zwarte SUV voor de deur gehad.:o
Ja weet ik, is ook triest dat de realiteit zo is. Maar het begint bij het individu, als we allemaal een /care houding aannemen dan verandert er zeker niets.

Bijlagen

Helemaal mee eens Big T. Ik doe ook mijn best het onder de aandacht te brengen, maar zoals al vaker gezien ben je meteen weer een conspiracy theorist.
Ik ga eerdaags wel een soort van verzamel-topic beginnen met allerlei zaken als deze.. Zo ben ik er ook op gekomen, anderen die me er op wezen en er voor open staan.

Politieke onschendbaarheid heren.
Dat is wat hen onderscheid van de gemiddelde burger.

Alsof er nu niet meer gemarteld wordt in gevangenissen daar:roflol: Jaren/levenslang in een isolatiecel word gewoon geaccepteerd, terwijl dat de ergste vorm van marteling is:roflol:

Hehehe je moet ze eens alledrie tegelijk afspelen op normaal geluidsniveau... ik hield het geen minuut vol!!!!!

Alsof er nu niet meer gemarteld wordt in gevangenissen daar:roflol: Jaren/levenslang in een isolatiecel word gewoon geaccepteerd, terwijl dat de ergste vorm van marteling is:roflol:

Om nog maar niet te beginnen over dat je geen enkele vorm van proces krijgt. Je hoeft niet eens officieel beschuldigd te worden van iets.
Je kan dankzij de patriot act al aangemerkt worden als terrorist als je bijvoorbeeld door rood rijdt, kan je al voor onbepaalde tijd opgesloten worden.

Zoek ook maar eens op FEMA-camps. Gigantische concentratiekampen in de USA, waar ook tienduizenden kunststof doodskisten aanwezig zijn.

www.youtube.com/watch?v=0P-hvPJPTi4

Terug
Naar boven