Fitness Seller

Computer gaat traag, dan weer snel etc.

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Er staan hier meerdere computers en momenteel zit ik achter een wat ouder exemplaar uit 2004 geloof ik. Echter doet deze het vaak in alles wat hij moet doen verschrikkelijk traag, zelfs als ik iets wil intypen bij google moet ik soms wachten op het knipperende balkje. Wat nu het vreemde is, is dat hij het af en toe ook zeer snel doet. Dit wisselt elkaar eigenlijk steeds een beetje af. Ik heb inmiddels geen idee meer wat ik moet doen, ik heb al een nieuwe harde schijf gekocht, vervolgens na een tijdje gebruik alles al opgeschoond en gedefragmenteerd, maar hij blijft het beroerd doen.
Iemand een idee?:D

een nieuwe pc gebruiken :P ?

het kan zoveel zijn.
bv een virus, zou even mbam downloaden en scannen.

maar even ervan uitgaande dat er niks mis is zoals virussen, conflicterende software, etc, is het heel goed mogelijk dat hij het ene moment sneller is als het andere.
aangezien het een oudere pc is, zou het kunnen dat hij gewoon de capaciteiten niet meer heeft om de hedendaagse software goed te draaien.
als dan bv je virusscanner een update wil doen verbruikt dat misschien al zoveel resources dat de rest van je pc vertraagd.

als je pc weer traag is zou je even bij taakbeheer kunnen kijken of er processen zijn die veel van je cpu of van je ram vragen.

Er staan hier meerdere computers en momenteel zit ik achter een wat ouder exemplaar uit 2004 geloof ik. Echter doet deze het vaak in alles wat hij moet doen verschrikkelijk traag, zelfs als ik iets wil intypen bij google moet ik soms wachten op het knipperende balkje. Wat nu het vreemde is, is dat hij het af en toe ook zeer snel doet. Dit wisselt elkaar eigenlijk steeds een beetje af. Ik heb inmiddels geen idee meer wat ik moet doen, ik heb al een nieuwe harde schijf gekocht, vervolgens na een tijdje gebruik alles al opgeschoond en gedefragmenteerd, maar hij blijft het beroerd doen.
Iemand een idee?:D
ik zou eerst je pc onstoffen,en dan een systeem herstel uitvoeren

als hij dan niet verbeterd is moet je het even melden want dan ligt het wss aan defecte hardware.

groet pieter

Welcome to my world, die van mij is +5 jaar oud en het ene moment gaat ie als een speer en het andere moment moet ik 20min wachten om google te openen.
Ik heb toevallig laatst het stof eruit gezogen en van die verborgen bestanden en ongebruikte programma's eraf gegooid, gaat al wat beter al hapert ie met momenten nog

Owja, ik zit ook met die "illegale software" melding elke keer als ik 'em opzet en dan af en toe tijdens het gebruik ervan, erg irritant

Welcome to my world, die van mij is +5 jaar oud en het ene moment gaat ie als een speer en het andere moment moet ik 20min wachten om google te openen.
Ik heb toevallig laatst het stof eruit gezogen en van die verborgen bestanden en ongebruikte programma's eraf gegooid, gaat al wat beter al hapert ie met momenten nog

Owja, ik zit ook met die "illegale software" melding elke keer als ik 'em opzet en dan af en toe tijdens het gebruik ervan, erg irritant
welk besturing systeem gebruik je? en is hij legaal?
en zou je eventueel je hardware kunnen vermelden?

XP?
dan ff googlen naar wga remover.

en heb ook op de TS gereageerd maar mn post moet eerst door een moderator gekeurd worden ???

welk besturing systeem gebruik je? en is hij legaal?
en zou je eventueel je hardware kunnen vermelden?

Windows XP, voor de rest ken ik er eigenlijk geen bal van, maat van me had stap voor stap uitgeprint hoe ik die shit moest aanpakken

XP?
dan ff googlen naar wga remover.

en heb ook op de TS gereageerd maar mn post moet eerst door een moderator gekeurd worden ???

Aight, thanks!

Misschien door een of ander linkje erin?!

voor zover ik weet is dit vrij foolproof.
je opent dat bestandje, hij gaat verwijderen, vraagt opnieuw opstarten, ja... bij opstarten verwijderd hij nog wat.. en het is weg.

en mocht je het per ongeluk weer downloaden, dan krijg je weer die melding van niet legaal, gooi je weer dat programma erover heen en klaar is kees... of in dit geval sanca :P

he kerel dit duid aan op een koeling probleem, check je cpu koeler eens, denk dat die niet meer goed koelt en zo je cpu warm word en zo dus traag reageert veel voorkomende probleem

mischien een nieuw koolertje erin kn allen

good luck

Terug
Naar boven