XXL Nutrition

Computer terug instellen naar fabrieksinstellingen

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Omdat mijn PC alles behalve schoon is, wil ik mijn PC terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Dus, PRECIES zoals ik 'm had toen ik hem net nieuw had.

Weet iemand hoe je dit doet?

Heb een Dell Latitude E6500. Ben m'n boekje ervan kwijt.
Ben al meerdere forums nagelopen, maar ze hebben het allemaal over PC formatteren in de BIOS en shit?

Wil gewoon graag dat dit ding terug gaat met de enige programma's erop die er ook op stonden toen hij van de fabriek afkwam. Wil geen windows ofzo weer opnieuw moeten kopen.

heb je geen oem-versie van windows bij de aankoop erbij gekregen? formatteren en een herinstallatie is enige optie.

• Topic Starter Topic Starter
Enigste CD's die ik er (na mijn weten) bij heb gekregen, zijn:
Dell Application - For reinstalling Cyberlink PowerDVD DX 8.2 Software
Dell Drives and Utilities - For reinstalling Dell Latitude Computer Software

system restore moet je ergens bij programma's kijken en dan herstellen fabrieksinstellingen that's it

Enigste wat ik gevonden kan krijgen, iets in die trant, is systeemherstel.
Maar die gaat maar een paar weken terug.

Kan nergens iets gevonden krijgen over '' herstellen fabrieksinstellingen ''

Wat jij nodig hebt is een windows installatie schijf.
Hoef je niet te kopen :D kan je evengoed afhalen van newsgroepen of torrents.Niks mis mee want je hebt vroeger betaald voor uw licentie.
Je Windows licentie zit denk ik onder uw laptop is zo'n sticker met Microsoft logo op.
Mss toch even zelfde versie afhalen...or **** it go for W7 :D

Wat jij nodig hebt is een windows installatie schijf.
Hoef je niet te kopen :D kan je evengoed afhalen van newsgroepen of torrents.Niks mis mee want je hebt vroeger betaald voor uw licentie.
Je Windows licentie zit denk ik onder uw laptop is zo'n sticker met Microsoft logo op.
Mss toch even zelfde versie afhalen...or **** it go for W7 :D

Idd, zoals ik ook al in mijn ander topic vermeld heb mbt Windows Search bullshit, heb ik dat inmiddels al gedaan ;)

Had eerst contact opgenomen met Dell en die wilde mij een nieuwe CD aansmeren voor 40 euro... Toch daarna maar eerst ff contact opgenomen met de winkel waar ik 'm vandaan had en die gaf 'm gratis! En licentie nummer zat onder m'n accu, vandaar dat ik 'm in eerste instantie niet zag :D

Zat te twijfelen of ik W7 ging halen... maar kan je toch weer €100,- (give or take) dokken en m'n laptop is al 2,5 jaar oud. Rot nog liever ff 1,5 jaar op Vista en dat ik dan een extra 100 euro over heb voor de aankoop van een nieuwe laptop.

Terug
Naar boven