MuscleMeat

Computersnelheid testen

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik weet dat hier programmatjes voor zijn, maar ik heb geen flauw idee welke. Ook stond er een keer een link hier op het board naar een site waarmee je prestaties vergeleken werden met anderen computers.

Zoekfunctie leverde niets op.

Karma voor de hulp.

ps. even voor de duidelijkheid, het gaat hier NIET om internetsnelheid.

hier kan je het online doen Welcome to PC PitStop!

je moet geen account aanmaken, gewoon via "new members" en dan "let's go". Als je toch gevraagd wordt om een nieuwe acount aan te maken kies je gewoon don't create a new acount.

mijn resultaat: This system performs extremely well on our benchmarks and appears to be among the fastest systems available! :D

Je krijgt nadien ook een duidelijk overzicht waar eventuele knelpunten zitten en hoe je ze kan oplossen :thumbup:

3Dmark06 is verreweg de meest gebruikte volgens mij.

sisoft sandra

jup sisoft sandra

• Topic Starter Topic Starter
hier kan je het online doen Welcome to PC PitStop!

je moet geen account aanmaken, gewoon via "new members" en dan "let's go". Als je toch gevraagd wordt om een nieuwe acount aan te maken kies je gewoon don't create a new acount.

mijn resultaat: This system performs extremely well on our benchmarks and appears to be among the fastest systems available! :D
Je krijgt nadien ook een duidelijk overzicht waar eventuele knelpunten zitten en hoe je ze kan oplossen :thumbup:
Same here, maar ik betwijfel de uitkomst. Ik heb uit nood slechts 512 mb ddr2 derin hangen en toch hoor ik bij de snelste?

Zal de suggesties van Zelda en BadMF ook eens proberen.

er zijn er ongeloofelijk veel.
3d mark: grafische kaart
pc mark: computer in het geheel
aquamark:grafische kaart
superPI: processor snelheid.
HD tune: harde schijf.
everest: computer in het geheel
enja ook sisoft sandra
memtest: geheugen

meer nog: BenchmarkHQ

Terug
Naar boven