Fitness Seller

constant gebruiken

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 180
  • Weergaven 9K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Ik zat te overwegen om iedere maand 250 mg test depot te zetten.

Dit om mijn massa vast te houden, en de kuren te overbruggen:D

Komt U maar...
 
Vind ik niet echt zinnig.. Ik denk dat je beter kunt bridgen met andere middelen..
Je wilt tijdens off tijden niet aan de testo hangen, je axis moet dan herstellen toch?? :)
 
Kan ook met primobolan.
 
Als het je niets kan schelen om afhankelijk te zijn van het spul kan het allemaal...
 
wie de schoen past trekken hem aan

Kga nu een 6 maanden off..begin wel met GH als brug. Terzijnertijd de gh zijn spieropbouwende werk gaat doen zet ik er weer wat lekkers naast
 
Kan ook met primobolan.

Ik zei ook dat ik overweeg test depot te nemen, maar wat jij zegt klinkt, en na wat research gedaan te hebben is ook beter.
Dus primo it is.
 
Mja...ben zelf niet zo'n fan van bridgen.....of ik knal een jaar lang alles erin om te groeien of ik stop omdat ik al die shit weer zat ben....
 
what's up folks, iedereen wil groot worden van ravensburger:D

komop man, spaar dan even door en doe een vette gh kuur voor een maand of 4
, bridge die met wat igf enz maar constant eraan, das dan hrt
 
Vind ik niet echt zinnig.. Ik denk dat je beter kunt bridgen met andere middelen..
Je wilt tijdens off tijden niet aan de testo hangen, je axis moet dan herstellen toch?? :)


je axis herstelt toch niet als je andere middelen gebruikt:rolleyes: of je moet t met primo oid doen
 
Primo is te zwak om je gains vast te houden.
test is het beste op 250mg of 125mg per week.

Maar naar een jaar of wat is er geen weg meer terug?
Heb je in het verleden je axis al kapot gekregen......?

Trouwens Sporthaas, wat jij zegt is zeker niet waar.
Enkel, je test is er niet meer, dit word dan kunstmatig.
 
Lijkt me toch beter om met een lange ester te bridgen als je toch wil gaan bridgen
 
enantaat of cypionaat dus
 
ik vind bridgen op relatief jonge leeftijd in de amuteur bb erg onverstandig. Je moet ook wel zelf een beetje moeite doen om je massa gewoon te behouden.

dat doe je door goed eten en hard te trainen als je in je nakuur dip zit. Een andere goede optie vind ik zelf igf-1. je ondrukt je axis niet en toch behoud je volume naar mijn mening.

wat is je doel van bridgen in dit geval? van kuur 1 naar 2, of ga je een paar jaar zo door?
 
Laatst bewerkt:
Waarom onverstandig bro?
Wanneer dan wel?
 
Ieder zn mening maar continue pakken is in één draad zeggen, het laat me koud dat ik mn hele leven lang elke week mn test-spuit moet zetten om nog normaal als man te functioneren. Ik hou van de sport maar ik hou er ook van om wekelijks een paar keer met mn lief van de grond te gaan zonder daarvoor chemische troep in mn lijf te jagen.

Mega doseringen ok, maar continue gebruik no way!
 
Waarom onverstandig bro?
Wanneer dan wel?

omdat ik brigden pas zou doen als je naar een datum toe werkt om het podium op te klimmen.

je wilt toch gewoon over 10 jaar dat alle shit in je lichaam gewoon nog goed functioneerd? Ik geef toe dat ik ook niet de verstandigste ben op het gebied van gebruiken van middelen, maar ik vind het onderdrukken van je eigen test aanmaak voor een paar jaar geen slimme zet.

tenzij je natuurlijk aandelen hebt in pfizer, dan heb je altijd wat achter de hand:)

overtuig me dan van het tegen deel, misschien zie ik wel voordelen over het hoofd...
 
Laatst bewerkt:
veel voordelen buiten je massa vasthouden is er niet, ik herinner me dat rodge ook es een keer gezegd heeft dat i spijt heeft op zo jonge leeftijd te gaan bridgen and so on...

waar is die massive mother****er eigenlijk, hij zou hier nu op een paar threads wat mooie comments kunnen geven!!!
 
Hij is lekker op steroid.com forums aan het spammen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven