Ik zal even kort uitleggen wat er aan de hand is, (ik ben 19)
Ik heb al een hele lange tijd(2jaar of zo) last van allerlei kwaaltjes,
long ontsteking, blaasontsteking, nierbekken ontsteking, keelontsteking, maagontsteking, maag virus, vaak griep, veel hoofdpijn, maar t ergste is dat ik in een jaar 9 kilo ben afgevallen, ben 1.67 en weeg maar 47 kilo....

Ben naar de huisarts geweest bloed geprikt, maar er was verder niets aan de hand.
Ik eet gewoon goed, beweeg veel. En ik snap er helemaal niets van!!!
Ik ben constant ziek, ik heb nu klierontsteking, en iets met me luchtwegen, zit verdomme weer aan de antibiotica.
Weet iemand wat er aan de hand is

want ik ben egt ziek van het ziek zijn!!!!!!!!!

Ik heb al een hele lange tijd(2jaar of zo) last van allerlei kwaaltjes,
long ontsteking, blaasontsteking, nierbekken ontsteking, keelontsteking, maagontsteking, maag virus, vaak griep, veel hoofdpijn, maar t ergste is dat ik in een jaar 9 kilo ben afgevallen, ben 1.67 en weeg maar 47 kilo....

Ben naar de huisarts geweest bloed geprikt, maar er was verder niets aan de hand. Ik eet gewoon goed, beweeg veel. En ik snap er helemaal niets van!!!
Ik ben constant ziek, ik heb nu klierontsteking, en iets met me luchtwegen, zit verdomme weer aan de antibiotica.
Weet iemand wat er aan de hand is

want ik ben egt ziek van het ziek zijn!!!!!!!!!

. Maar als je al +/- 2 jaar aan de antibiotica zit zou ik toch maar eens een doorverwijs voor het ziekenhuis vragen, CT/MRI-scan etc...