Fitness Seller

Review Crack - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 -- Afrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack:

0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt

15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam

20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd

25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen.

30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd

30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 - 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Slecht, Orangesmaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops met 400ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zeer snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Helemaal niet, het is ontzettend duur voor wat het is ten eerste en het heeft nooit op me gewerkt!

Mijn review:
Zodus crack kwam aan, en ik was tevreden. Ging het de volgende dag direct gaan uittesten. Om te zien of de praatjes allemaal wel kloppen.

Ik nam de eerste keer 2 Scoops met 300ml water,
de eerste 5 minuten voelde ik niets, daarna ook niet.
Tijdens m'n training had ik enkel het gevoel dat ik harder zweette...
Had niet echt bepaald het gevoel dat ik meer 'pomp' had,
Laat staan dat ik een krachttoename had.
Wat ook wel opvallend was, was dat ik na m'n training klaarwakker bleef,
ik ga nog naar school en lig vaak te slapen op m'n bank
Eens ik die crack had genomen, en gedaan had met m'n training,
gingen m'n ogen zo groot als iets staan.
Ik zat precies aan de weed of andere zware drugs :rolleyes:
en dan vond ik het vervelendste van al m'n slaapproblemen ...
Telkens ik het nam kon ik maar met moeite in slaap geraken,
ik sliep heel licht, vanaf er iets gebeurde rondom me schoot ik wakker (regen of storm ofzo), heel vermoeiend hoor !

Ik zou het nooit meer kopen,
maar het bewijs is wel weer geleverd;
elk lichaam zal anders reageren op pre-workouts !;)

Crack.jpg

Mooie review!

Ik merkte zoals ik al eerder zei ook helemaal niets. Misschien een HÉÉÉÉLE lichte kracht toename, maar dat was dan ook alles.

Verder geen slaap problemen gehad gelukkig.

Voor mij ook geen crack meer..

Ik heb ongeveer 10 samples getest van Crack en deed ook niet veel bij me alleen een lichte pomp, maar verder niks bijzonders. ;)

De ene stuitert erop de ander voelt helemaal niks.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie review!

Ik merkte zoals ik al eerder zei ook helemaal niets. Misschien een HÉÉÉÉLE lichte kracht toename, maar dat was dan ook alles.

Verder geen slaap problemen gehad gelukkig.

Voor mij ook geen crack meer..

Gelukkig voor jou geen slaapproblemen! :)

Ik heb 2x crack genomen, beide keren lekker op getraind.
Merkte inderdaad ook weinig van de krachttoename, maar was wel veel meer geconcentreerd.
De werking zal bij iedereen blijven verschillen.

Had bij Crack een leuk tunnel-effect. Zeer veel concentratie. Qua energie was het okay en kon prima slapen achteraf. Had het zelfs gecombineerd met 1 pil Energize, dus dat niet kunnen slapen is zeer persoonsgebonden... Ik vond het wel lekker smaken anders, deed me denken aan één of andere goedkope limonade.

• Topic Starter Topic Starter
Had bij Crack een leuk tunnel-effect. Zeer veel concentratie. Qua energie was het okay en kon prima slapen achteraf. Had het zelfs gecombineerd met 1 pil Energize, dus dat niet kunnen slapen is zeer persoonsgebonden... Ik vond het wel lekker smaken anders, deed me denken aan één of andere goedkope limonade.

In het begin vond'k hem ook lekker, maar na een bepaalde tijd was het echt voos om door de keel te krijgen :(

Had bij Crack ook een goede focus en meer motivatie om hard door te gaan. Wou de heletijd gewoon doorknallen!
Van kracht veschil heb ik niet zoveel gemerkt echter wel de motiviatie om nog even die laatste herhaling eruit te persen die je normaal niet zou kunnen.

Echter elke keer als ik het had gebruikt kon ik voor gee meter slapen, probleem is dat ik alleen 's avonds kan trainen.
Als je s ochtens of smiddags zou trainen zou je hiervan misschien geen last hebben.

Ik heb 2x crack genomen, beide keren lekker op getraind.
Merkte inderdaad ook weinig van de krachttoename, maar was wel veel meer geconcentreerd.
De werking zal bij iedereen blijven verschillen.

Ja hier sluit ik me bij aan, ook vond ik de pomp niet echt aanwezig de focus werd zodanig goed dat er om me heen niiks meer gebeurde voor me gevoel

en dat is opzich wel lekker tijdens de zware sets

Op de ´oude´ Crack ging ik anders als een speer. Sinds er een nieuwe versie is, lees ik veel negatieve comments over deze voormalige top booster! Hij is nu overigens niet meer zo belachelijk duur als eerst.

Terug
Naar boven